Patinás hazai helyszínen, a Magyar Állami Operaházban ünnepelte századik születésnapját napjaink legkedveltebb prémiummárkája, a BMW.
Az esemény két főbb részre lett osztva: Salgó András, a BMW Magyarország kommunikációs vezetője koccintásra invitálta az egybegyűlt újságírókat az Opera Vörös Szalonjába, ahol a BMW rövid, közép- és hosszútávú tervei kerültek ismertetésre nemzetközi szinten.
Emellett levetítésre került egy közel 1 órás összefoglaló is arról, hogyan emlékeztek meg a BMW Group fellegvárában, Münchenben, helyileg az Olimpia Halle-ban megtartott ünnepélyen az idén 100 éves autómárkáról.
Fergeteges, musical- és balettelemeket idéző show-t láthattunk felvételről, mely persze nem nélkülözte a vállalat összes márkájának felvonultatását sem: elsőkénr a MINI, majd a Rolls Royce, illetve a BMW Motorrad szekció is színre lépett, s természetesen a végén érkeztek meg az aktuális BMW modellek.
Kiderült az is, ami persze már jó ideje köztudott volt: a BMW kiemelt hangsúlyt fektet az i modellcsaládra, valamint a fenntartható fejlődés és környezettudatosság is első számú támogatott irányvonaluk egyike.
Ennek megfelelően a centenáriumi ünnepség fókuszában az i3, illetve i8, valamint a konnektorból tölthető plugin hibrid modellek álltak.
A hazai 100. BMW-születésnap fénypontja minden kétséget kizáróan az előzőleg taglalt modellek kiállítása volt, méghozzá az Operaház színpadján.
A kulisszák mögül érkezve máris felsejlettek a sziluettek, majd a függöny is felgördült, s a rivaldafényben állva élhettük át ezt a nemes pillanatot: gratulálunk, BMW. Legalább még kiemelkedően pozitív 100 évet kívánunk!
Még több fotó: AutóAddikt Facebook oldal
A cikkhez tartozó fényképeket Canon EOS 5D Mark II fényképezővel készítettük. Az online- és egyéb kommunikációnkhoz ASUS ZenFone 2 okostelefont használunk. Együttműködő partnereink: Acer Hungary, ASUS, Gigabyte, Sony, Epson, Kaspersky Lab, Canon, Camera Kft., Nike