AutóAddikt Újdonságok Bemutatjuk a 2016-os Honda X modelleket

Bemutatjuk a 2016-os Honda X modelleket

MEGOSZTÁS

A Honda Motor Europe bejelentette, hogy a 2016-os modellévre megújulnak crossover motorkerékpárjai.

16YM CB500X
16YM CB500X

A CB500X, az NC750X, a VFR800X Crossrunner és a VFR1200X Crosstourer ezentúl még modernebb formában igyekszik kiszolgálni a vásárlók igényeit.

NC750X

Az NC700X 2012-ben robbant be az európai piacra, s azóta is a tíz legkelendőbb motorkerékpár közé tartozik az öreg kontinensen. Népszerűségét nem csak praktikus felépítésének és kiemelkedő teljesítményének köszönheti, hanem annak is, hogy a Honda mérnökei folyamatosan fejlesztik. A 2014-es évre például nagyobb hengerűrtartalmú erőforrást kapott, ezért ismerhetjük ma már NC750X-ként.

A 2016-os NC750X újdonságai:

• teljesen átdolgozott, még terep-, illetve kalandmotorosabb jellegű idomzat, akárcsak a többi X modellnél
• LED-es fényszóró és hátsó lámpa
• 70 milliméterrel magasabb szélvédő a pihentetőbb utazásért
• a duplakuplungos automatikus váltó (DCT) S üzemmódja három alaprogramot kapott, így a pilóta mindig az aktuális időjárási és útviszonyoknak, valamint motorozási stílusának megfelelően szabályozhatja a hajtáslánc működését
• új, egyenletesebb működésű Showa teleszkópok „dual-bending” szelepekkel állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással
• szabályozható előfeszítésű hátsó rugóstag
• nagyobb bukósisak-tároló (21-ről 22 literre nőtt befogadóképessége). A rekesz ott helyezkedik el, ahol a hagyományos motorkerékpároknál az üzemanyagtartályt találjuk
• új, kompakt, kis tömegű kipufogódob, ami még mélyebbé teszi a jellegzetesen pulzáló, 270 fokban elékelt főtengellyel hatékonyabbá tett erőforrás hangját

16YM NC750X
16YM NC750X

CB500X

Még jobbá, illetve fejlettebbé vált a Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető, végtelenül felhasználóbarát mindenese, a CB500X. A crossoveres jellegű, pörgős modell a következő újdonságokkal köszönti a 2016-os évet:

• 100 milliméterrel magasabb plexi a hatékonyabb időjárás-védelem érdekében
• fénydiódás első és hátsó lámpa
• szabályozható rugó-előfeszítésű felfüggesztés, állítható fékkar és átdolgozott, finomabban kapcsolható váltó

16YM CB500X
16YM CB500X

VFR1200X Crosstourer

A Honda X modellcsaládjának V4-es zászlóshajója számos ponton változik. A 2016-os modellév hozadékai a következők:

• új, egy kézzel, precízen beállítható szélvédő
• három alaprogramot kapott a DCT váltó S üzemmódja, így mindig az aktuális forgalmi helyzethez és motorozási stílushoz igazítható a hajtáslánc viselkedése. További újdonság a dőlésszög-érzékelő, melynek adatai alapján a vezérlőelektronika képes megállapítani, hogy lejtőn vagy emelkedőn halad-e a motor, s ennek megfelelően szabályozza a váltó működését. A duplakuplungos automatikus erőátvitel sikeréről sokat elárul, hogy 2014 óta a vásárlók többsége ezzel kéri a VFR1200X Crosstourert.
• az erőforrás károsanyag-kibocsátása megfelel az EURO 4 előírásainak
• új színösszeállítás

16YM VFR1200X Crosstourer
16YM VFR1200X Crosstourer

A VFR800X Crossrunner tavalyi, átfogó frissítését követően a teljes X család megkapta a crossover Hondák új, modernebb arculatát, kihangsúlyozva a mindenes szerepkörben is brillírozó modellek praktikus és dinamikus mivoltát.

Szóljon hozzá!