AutóAddikt Magazin Különleges reklámfilmet készített a Honda

Különleges reklámfilmet készített a Honda

MEGOSZTÁS

Idén nyáron a Kilövés elnevezésű kampánnyal ünnepli a Honda a példátlanul sok új modellt felvonultató évét. 2015-ben ugyanis a Honda személyautó modellpalettájának minden darabja vadonatúj vagy megújul, mint például az új HR-V, Jazz és a már régóta várt Civic Type R is. Sőt idén a légiközlekedés új csillaga, a HondaJet már az ügyfeleket repítheti, valamint a Honda visszatért a Formula 1-be.

Semelyik más vállalt nem rendelkezik a Hondához fogható, szerteágazó mérnöki tapasztalattal ennyi szakterületen, úgymint személygépkocsik, motorkerékpárok, robotika, kisgépek, repülés és versenyzés. A Kilövés című kampányfilm célja, hogy bemutassa a Honda merész ambícióját, a márka hitvallását, melyet a következő ösztönző üzenetben fogalmaz meg: “Tegye meg, amiről mások csak álmodnak!”

A film, melyet a Honda nagyra törő szellemisége inspirált, az emberi kíváncsiság és a mérnöki találékonyság legvakmerőbb vállalkozása, az űrrepülés előtt tiszteleg.

A nézők fantáziáját az űrutazás szimbolikájával, filmrészletekkel, légköri felvételekkel, valamint a Voyager 1 űrszondában elhelyezett aranylemezen is szereplő, klasszikus zenével igyekszik magával ragadni.

A nyitó képsorokon feltűnő ASIMO – Honda humanoid robot – után láthatjuk a különféle Honda termékeket egy hatalmas kifutópályán, miközben az ég és a nap tükröződik az út felszínén, illetve alatta a vízben. Felülnézetből az alakzat szinte tökéletesen hasonlít egy űrhajóra, illetve rakétára.

A Honda öröksége mindvégig egybefonódik a filmmel, például, amikor az új NSX sofőrjét egy eredeti, 1991-es NSX képével a kezében láthatjuk. A sasszemű nézőknek feltűnhet, hogy egy különleges jelenet erejéig szerepel a McLaren-Honda pilótája, Jenson Button, valamint feltűnik a legendás AyrtonSenna hangja is.

Hasonlóan a díjnyertes „A másik oldal” kampányhoz, a Kilövés bemutatója is egész Európában egységesen zajlik. Az előzetesek pár nappal a bemutató előtt jelentek meg a közösségi média csatornáin, illetve a Honda weboldalán. A teljes film premierje egész Európában augusztus 14-én, azaz a mai napon történik meg.

A kilövést Aoife McArdle forgatta a Somesuch produkciós irodától az ukrajnai Podilsko-Voskresenskyi hídon, a munkálatokban a Radioaktive filmstúdió segédkezett. A film páratlan látványvilágáért felelős speciális effekteket és az utómunkálatokat a The Mill készítette, a lenyűgöző hanghatások pedig a Factory-nek köszönhetők. A film zenéjét, melyben Beethoven 5. szimfóniája és Mozarttól Az éjkirálynő áriája is szerepel, a SIREN stúdió elismert zeneszerzője, Walter Mair készítette. E két klasszikus szerepelt az 1977-ben indított Voyager űrszonda aranylemezén is.

A filmről további érdekességek olvashatók a Honda weboldalán www.honda.hu, ahol az űrhajózás kihívásairól és törekvéseiről részletesebb történek találhatók.

Szabó Gábor, a Honda Hungary PR-vezetője a következőt tette hozzá: „Márciusban még miénk volt a szegmens egyik legkorosabb modellpalettája, ám elmondhatjuk, hogy októberre nekünk lesz a legfrissebb típusválasztékunk. A Kilövés kampány pontosan bemutatja, hol is tart jelenleg a márka, és melyek a fejlődés várható irányai. Reklámjaink mindig is arról voltak híresek, hogy emlékezetesek, szórakoztatóak és egyediek, a Kilövés pedig a tökéletes beharangozó, mely erre az örökségre építhet.”

Scott Dungate, kreatív igazgató, Wieden + Kennedy: „A Honda egy olyan vállalat, melyet a versenyszellem jegyében alapítottak. A versenyzés már jelen volt a kezdetektől, és nagyszerű látni, hogy egy ilyen lenyűgöző, változatos modellkínálatban testesül meg 2015-ben. Olyan filmet akartunk készíteni, ami a Honda merész ambícióját látványosan mutatja be a teljes modellpalettán keresztül. A felszálló rakétát mintázó alakzat pontosan leképezi ezt az emberi törekvést és várakozást – szimbolikusan és érzelmileg egyaránt tökéletes megoldás.”

Aoife McArdle a Somesuch-tól így vélekedett: „A versenyszellemet és az azzal párosuló merészséget, valamint az emberi elszántság aspektusait akartuk bemutatni minden lehetséges módon, az energikus akciójelentekkel, a parádés szereposztással és az autók megjelenítésével. Innovatív kamerahasználat segítségével érzékeltetni tudjuk a Honda gépjárművek menetdinamikáját, valamint azt a szenzációs élményt, hogy a vezető minden egyes Hondában űrhajósnak érezheti magát. Izgalmas kihívás volt, hogy a klasszikus sci-fi filmekhez hasonlóan kísérletezően kezeljük a gravitációt, a nézőpontokat és a különböző hangulatokat.”