AutóAddikt Magazin Megnyílt a Ford első három FordStore kiemelt márkakereskedése

Megnyílt a Ford első három FordStore kiemelt márkakereskedése

MEGOSZTÁS

A Ford Közép és Kelet Európai Kft. új vásárlói élményt honosít meg Magyarországon: a vállalat viszonteladói hálózata idén 3 kiemelt FordStore márkakereskedéssel bővül, 2016 végéig pedig összesen még 5 ilyen értékesítési pont nyílik.

ford-hovany-ford-store-szentendre-autoaddikt

A FordStore kereskedések új, közvetlenebb módon ismertetik meg a Ford igényes és kifinomult ügyfeleit a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak teljes kínálatával – többek közt a vadonatúj Ford Mustanggal, vagy a márka olyan nagy teljesítményű modelljeivel, mint a Focus ST és hamarosan érkező 350 lóerős Ford Focus RS, valamint a Ford teljes európai SUV kínálatával.

Az M3 és az M7 kivezetőjénél, valamint Szentendrén található új FordStore márkakereskedésekben kapnak helyet az új Vignale Szalonok is, amelyekben a vásárlók felfedezhetik a Ford új, prémium filozófiáját megtestesítő Vignale modelleket

“Arra törekszünk, hogy a FordStore kereskedések a kategória legmagasabb szintű vásárlói élményét kínálják – a helyszínen és online egyaránt. A FordStore a Ford legjavát testesíti meg, és méltóképpen képviseli a márkát Magyarországon” – magyarázta el Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. “Manapság az autóvásárlás online kezdődik. Sokan már alaposan tájékozódnak a különböző digitális csatornáink segítségével, mielőtt betérnek a Ford autókereskedésbe; ezek az ügyfeleink tisztában vannak azzal, hogy mit akarnak, egyre inkább arra vágynak, hogy a fizikai vásárlás élménye pontosan az legyen, aminek most neveztem: nagybetűs Élmény.”

Újfajta vásárlói élmény

Az új FordStore kereskedések elsődleges célja ezen vásárlók igényeinek kiszolgálása, ezért ezeket az értékesítési pontokat kifejezetten barátságos, hívogató környezetté formálta a Ford: a terek könnyen átláthatók, s itt mindenki könnyen eligazodhat – akár most tér be először az épületbe, akár az interneten tájékozódik.

Minden FordStore márkakereskedés jól elkülönített zónákra tagolódik, amelyek könnyen érthető neveket kapnak. Az elsődleges fogadótér a “hello” zóna, a szerviz szolgáltatásokkal kapcsolatos igényeket a “gondoskodás” zóna munkatársai intézik, a hívogató “felfedezés” zónában pedig a kihelyezett táblagépek, katalógusok, mintadarabok és 3D-hatású videók segítségével a látogató akadálytalanul hozzájuthat bármilyen információhoz, s igényei szerint konfigurálhatja, majd életnagyságban is megtekintheti autóját. A Transit-vásárlók és az üzleti vásárlók kiszolgálására külön e célra kialakított terület szolgál.

A szalonban a Ford-modelleket csoportosítva helyezik el, hogy könnyű legyen őket megtalálni és összehasonlítani. Jó példa erre, hogy a Ford SUV-termék családjának tagjai, a Kuga, és a hamarosan érkező EcoSport és a vadonatúj Edge egymás mellett állnak a szalonban, akárcsak a nagy teljesítményű autók, például a vadonatúj Ford Focus RS, a Focus ST és a Mustang.

Vignale Lounge

A FordStore márkakereskedés szerves részét képezi a Vignale Szalon, ahol egy külön erre kijelölt Ford Vignale értékesítési tanácsadó szervezi a vásárlók személyre szabott szolgáltatásait, és mutatja be az érdeklődőknek a Vignale-modelleket, amelyek elegánsan ötvözik az egyedi autóépítés legszebb hagyományait a modern dizájnnal és az élvonalbeli technológiákkal.

A Ford Vignale értékesítési tanácsadók az autók konfigurálásában is segítséget nyújtanak a kifejezetten erre tervezett érintőképernyős felületeken vagy táblagépeken. A személyre szabott szolgáltatások közé tartozik a szervizelt autók be- és hazaszállítása – akár otthoni, akár irodai címükre –, és a szervizelés időpontjának az ügyfelek számára legkedvezőbb módon történő ütemezése. A kereskedés munkatársai a Vignale autókat mindig kiemelt figyelemmel kezelik, és teljesen kitakarítva adják vissza tulajdonosaiknak.

“A FordStore kereskedések ideális helyszínnek ígérkeznek a Ford Vignale élmény átadására. A Ford Vignale programot azok számára alkottuk meg, akiknek drága az idejük, és akik minőségi élményekre vágynak” – mondta el Szamosi Viktor. „A Vignale személyre szabott szolgáltatásai a legmagasabb igényeket is kielégítik, és gondoskodnak arról, hogy ügyfeleink már az első pillanattól kezdve kellemesen érezzék magukat, amikor belépnek az ajtón.”

Exkluzív Vignale szolgáltatások

A Vignale tulajdonosok számára elérhető új Vignale Service okostelefonos alkalmazás GPS-alapú Vignale Park Me szolgáltatása segítségével a Vignale tulajdonos rögzítheti a parkolás pontos helyét, és ellenőrizheti a parkolás kezdete óta eltelt időt. Az online térképadatok alapján az alkalmazás a közeli benzinkutak pozícióját is jelzi, emellett pedig egyetlen érintésre kapcsolatot teremt a vészhelyzeti segélyhívó szolgálattal vagy a Vignale One Call munkatársaival.

A Ford Vignale-tulajdonosok a nap 24 órájában hívhatják a Vignale One Call felkészült munkatársait, ha valamilyen segítségre van szükségük. Az ügyfélkezelés magas szintű prioritást élvez, legyen szó akár a műszaki kérdések megválaszolásáról, a FordStore kereskedésben tett látogatás időpontjának egyeztetéséről, az ügyfél problémáinak kezeléséről vagy a szervizelés megszervezéséről.

Az év későbbi szakaszában a teljes európai piacon elérhetővé válik az Apple és Android operációs rendszerekre kifejlesztett ingyenes Vignale Service alkalmazás, aminek segítségével az ügyfelek közvetlenül beléphetnek a Ford Vignale honlapra, videókat nézhetnek meg, vagy akár egy baleseti kárbejelentőt is kitölthetnek. Az alkalmazás szolgáltatásai között természetesen vezetési tippek és egyéb információk is szerepelnek (többek közt az Európai Unió tagállamainak közlekedési szabályai), valamint egy márkakereskedés-kereső is rendelkezésre áll.

“A mai vásárlók már nem csupán egy terméket várnak a kiválasztott márkától, hanem az egyéni igényeik kielégítésére fordított figyelmet is,” tette hozzá Dalos Attila a Ford Magyarország értékesítési igazgatója. “A Ford Vignale program értékes lehetőséget kínál számunkra, hogy felkeltsük az ilyen vásárlók figyelmét, és megerősítsük szemükben a Ford vonzerejét. A Vignale termék- és vásárlói élmény új szintre emeli a vezetés élvezete, a minőség és kézműves kidolgozás fogalmát.”

Saját kollekció

A Vignale Termekben és a kifejezetten e célra létrehozott online vásárlási felületen  a Vignale modellcsaládot megalkotó Ford Design csapata által tervezett Vignale Kollekció is megtekinthető. A 2015-ös Vignale Kollekció egyik jellegzetes darabja a Vignale Weekender; ez a luxuskivitelű utazótáska elnyerte a nagy presztízsű iF Design díjat, s dizájnja – a kínálat többi darabjához hasonlóan – hűen tükrözi a Vignale trapéz alakú hűtőrácsának formavilágát, a kézzel készült üléskárpitok jellegzetes mintázatát és a karakteres motorháztető íveit.

A kollekcióban ezen kívül egy exkluzív kivitelű, kézműves kidolgozású bőr válltáska is található, valamint egy célszerű pénzcsipesz, egy iPhone-tok, egy névjegykártyatartó, és nem utolsó sorban egy milánói művészek által készített, kézzel kidolgozott selyemsál és selyem nyakkendő.

“A Vignale Kollekció a dizájn iránti rajongásunkat testesíti meg; azt a szenvedélyt, amely megkülönböztet minket a többi márkától, ám minden ízében tökéletesen őrzi a Ford különleges génjeit” – vélekedett Erika Tsubaki, a Vignale Kollekció alkotója és a Ford Európa dizájn-főmunkatársa. „A legújabb Vignale Kollekciót a Vignale-modellek sajátságos dizájnelemeivel formáltuk meg, kiemelt figyelmet fordítva a legjobb minőségű bőr használatára és a tökéletes részletkidolgozásra, hogy e tárgyak ugyanolyan gyönyörűek legyenek, mint az autók, amelyek formavilágukat ihlették.”

Szóljon hozzá!