AutóAddikt Hírek A Nissan bejelentette a 2018-as év január-június időszak magyarországi értékesítési eredményeit

A Nissan bejelentette a 2018-as év január-június időszak magyarországi értékesítési eredményeit

A Nissan bejelentette 2018-as első félév értékesítési eredményeit a magyar piacra vonatkozóan. A Datahouse adatai alapján a 11. helyen áll a Nissan újautó forgalombahleyezéseket figyelembe véve.

2018-ban a crossover szegmensben a 3. legnépszerűbb márkának a Nissan bizonyult idehaza, a Suzuki és a Ford mögött. Ezen előkelő hely eléréséhez nagymértékben hozzájárult a Qashqai, melyből a 2017-es év hasonló időszakához képest 24%-kal többet regisztráltak, összesen 1291 darabot. Ezen felül a Nissan Juke is nagy erős félévet tudhat maga mögött 420 darab forgalombahelyezéssel, mely 57,3%-os növekedés.

Emellett a Nissan jelentős növekedést tudhatott magáénak a pick-upok piacán is. Navarából 78,6%-kal többet regisztráltak 2017 első féléves adataihoz képest, köszönhetően a Nissan több mint 80 éves tapasztalatának és hírnevének a pick-up piacon.

A Nissan az elektromos autók piacán is igazán nagy sikereket ért el az első félévben. A Nissan LEAF lett a legnépszerűbb 100%-ban elektromos gépjármű Magyarországon 2018. első 6 hónapjában köszönhetően annak, hogy 103%-kal nőtt a LEAF regisztrációk száma 2017-hez képest, így pedig a modell 46,3%-os piaci részesedést ért el a tisztán elektromos autók piacán. Míg az e-NV200 az 5. legnépszerűbb elektromos gépjármű idehaza 4,8%-os piaci részesedésével. A márka teljes piaci részesedése az elektromos autók esetében 51,2% volt 2018. január-júniusi időszakában.