Site icon AutóAddikt

Bemutatjuk a Harey-Davidson 2016-os modelljeit

Két új harcias Dark Custom modell, a vállalat történetének eddigi legerőteljesebb cirkálócsaládja, valamint a teljesítménybeli és a stílusbeli újítások széles skálája jellemzik a Harley-Davidson erőteljes új, 2016-os modelljeinek sorát.

2016-os Harley-Davidson motorkerékpárok

„Ez ismét egy történelmi jelentőségű év a Harley-Davidson számára”, mondta Mark-Hans Richer, a Harley-Davidson rangidős elnökhelyettese és vezető marketingigazgatója. „Történetünk legerőteljesebb cirkálócsaládját vezetjük be a piacra, például a legújabb S-sorozatot is. A Dark Custom motorok körében megemeljük a lécet az új Iron 883-as és a Forty-Eight modellek révén, amelyek a 2008-ban elindított formatervezési mozgalom legtisztább képviselői. Ezen felül a Road Glide Ultra visszatérésével és a népszerű Heritage Softail Classic újratervezésével ismét megerősítettük a vezető szerepünket a touring piacon.”

Dark Custom érzés

Az új Iron 883 szánt szándékkal durva és nyers kidolgozású a kontúroknál, a garázsban összerakott bobberrek múltjából és jelenéből táplálkozó modern formatervezéssel. A teljesen új orr, az állítható hátsó felfüggesztés, a könnyebb magnézium kerekek és a tökéletesített ülés mind növelik a kényelmet és a motor feletti irányítást, amellyel minden út tökéletesen motorozhatóvá válik.

Az új Forty-Eight fenyegető kiállását testes első kerekével, új magnézium kerekekkel és 49 mm-es villákkal ellátott masszív első futóművel éri el, valamint tökéletesen beállítható hátsó felfüggesztéssel és üléssel rendelkezik. A retro stílusú fényezés és a fekete, a színezett és a króm részek tökéletes egyensúlya a motort merész megjelenésűvé varázsolja.

A durva és hepehupás városi utakat ezen a cingár és mozgékony Harley-Davidson Street 750 modellen szelve a motorosok nagyon fogják élvezni az első és hátsó fékrendszer nyújtotta még nagyobb magabiztosságot.

A valaha volt legerőteljesebb cirkálócsalád

A hátsó kerekek kegyelemért fognak könyörögni a Harley-Davidson történetének legerőteljesebb cirkáló modellcsaládjában. A Screamin’ Eagle Twin Cam 110 motorblokk által meghajtott új Fat Boy S és a Softail Slim S cirkálók azt az erőt és teljesítményt nyújtják, amelyet annak idején csak a Custom Vehicle Operations (CVO) modellek számára tartottunk fenn. Mindkét korlátozott példányszámú modell fenyegető sötét kinézettel bír, amely nagyon illik ahhoz az erőhöz, amely bennük rejlik.

A Softail Slim S most az új Olive Gold Denim színben is kapható military-ihletésű stílusban, amely azoknak a háború utáni custom motoroknak állít emléket, amelyek a bobber mozgalmat elindították. A Harley-Davidson még több motorosnak ad egy újabb szeletet a RUSHMORE projekt teljesítményéből azáltal, hogy a nagy teljesítményű Twin Cam 103 motorblokkot minden 2016-os Softail modell esetében alapfelszereltséggé teszi. A részleteket lásd a különálló Cruiser kiadványban.

Softail sebességtartó automatika (tempomat)

További híreink a cirkálók háza tájáról 2016-ra: most először kapható elektromos sebességtartó automatika a Harley-Davidson Softail modellekkel is. A Harley-Davidson elektronikus tempomat, amelyet az új elektronikus fojtószelep-szabályozás tesz lehetővé, a 2016-os Heritage Softail Classic, Softail Deluxe, Fat Boy S és Softail Slim S modelleken alapfelszereltség, és tartozékként minden 2016-os Softail modellhez is kapható.

Új Sportster felfüggesztés

A 2016-os Sportster modellek fél kézzel elbánnak az egyenetlen utakkal, hiszen a vadonatúj első és hátsó felfüggesztés és a tökéletesített ülések együtt olyan kényelmet és irányíthatóságot biztosítanak, mint még soha. Az új üléseknél kiváló minőségű anyagokkal dolgoztunk és formailag is átdolgoztuk, hogy még több kényelemmel járuljanak hozzá a motorozás élményéhez. Az újratervezett Sportster felfüggesztés az emulziós hátsó rugós lengéscsillapítást kombinálja az új cartridge-típusú csillapítással ellátott villákkal. A hidraulika levegősödésének ellenálló, belső szeleprendszerrel ellátott, nitrogéngázzal töltött lengéscsillapítók 36 mm-es dugattyúkkal és nagy teljesítményű villahidraulika-olajjal átlagon felüli nyomást és szabályozott kirugózás-csillapítást tesznek lehetővé, amely a kisebb zökkenőkre is gyorsan reagál, így a gumikereket még az egyenetlen útfelülettel is folyamatosan érintkezésben tartja. Progresszív rugózás előfeszítése menetes állítógalléron szabályozható az ülés alatt elrejtett kulccsal. A lengéscsillapítók kiegészítéseként a nagy igénybevételnek ellenálló villák kalibrált csillapító dugattyúval, összetett szeleprendszerrel és progresszív rugózással rendelkeznek, hogy a rugós tagok berugózási és kirugózási tartományán belül egységes érzetet biztosítsanak. A hármas karakterisztikájú rugó és a hidraulikus önzárás biztosítja, hogy a kerék vészfékezés esetén se pattogjon.

Road Glide Ultra

Két éves kihagyás után ismét itt az ideje, hogy a még kidolgozottabb stílussal, kiváló aerodinamikával és a motoros és utasa számára optimalizált touring ergonómiával, vagyis az ügyfelek véleménye alapján alakított RUSHMORE projekt termékfejlesztésének teljes tárházával rendelkező Road Glide Ultra ismét a Harley-Davidson Touring termékcsalád része legyen. A nagy teljesítményű Twin-Cooled Twin Cam 103 fáradhatatlan teljesítményével hajtott új Road Glide Ultra még a legigényesebb túramotorosok elvárásait is túl fogja szárnyalni. A részleteket lásd a különálló Road Glide Ultra kiadványban.

Heritage Softail Classic

A nosztalgikus stílust az egyenletes, modern Softail teljesítménnyel ötvöző Heritage Softail Classic modellt 2016-ra új stílusjegyekkel egészítjük ki, valamint a nagy teljesítményű Twin Cam 103 motorblokkal, standard elektronikus tempomattal, valamint új és tökéletesített oldaldoboz-tartó szerkezettel szereljük fel. A részleteket lásd a különálló Cruiser kiadványban.

Az új 2016-os Harley-Davidson motorkerékpárok és tartozékok pillanatokon belül megjelenik a Harley-Davidson márkakereskedésekben.

Exit mobile version