Site icon AutóAddikt

Kiváló eredményeket ért el a Goodyear Efficient Grip Performance gumiabroncs

A Goodyear korábban tett bejelentése szerint az EfficientGrip Performance abroncsnak sikerült 11 dobogós helyezést elérnie Európa legnevesebb szaklapjainak összehasonlító abroncstesztjein, ráadásul a 11-ből 5 esetben a Goodyear abroncsa végzett az első helyen. A 2014 májusa és novembere között számos abroncsméret bevonásával végzett tesztek közzététele februárban kezdődött. A tesztek az abroncs nedves és száraz útviszonyok között mutatott jó teljesítményét egyaránt alátámasztották.

Az EfficientGrip Performance öt rangos abroncsteszten is első helyezést ért el, melyek az alábbi kiadványokban kerültek közzétételre: Teknikens Värld, Aftonbladet Bil, ADAC / Stiftung Warentest, ACE-Lenkrad / GTÜ / ARBÖ, valamint az ÖAMTC / TCS.[1] Az abroncs hat további teszten ért el második és harmadik helyezést, erről az alábbi kiadványokban lehetett olvasni: ADAC / Stiftung Warentest, ÖAMTC / TCS, Auto motor und sport, Auto Straßenverkehr, a Que Choisir esetében pedig kétszer is.[2]

„Rendkívül büszkék vagyunk az EfficientGrip Performance nyáriabroncs-teszteken mutatott teljesítményére. Az EMEA-régió legrangosabb szaklapjaiban közzétett eredmények révén megerősítést nyertek az abroncs tulajdonságai, így például a rövid fékút száraz és nedves úton, illetve a kopásálló technológiának köszönhető alacsony üzemanyag-fogyasztás, mely az abroncs teljes élettartama alatt megfigyelhető” – nyilatkozta Hans Vrijsen, a Goodyear EMEA-térségért felelős marketingigazgatója. „Ráadásul az EfficientGrip Performance abroncsok többsége „A” besorolást kapott a nedves tapadás kategóriájában, és „B” besorolást szerzett üzemanyag-hatékonyság terén. Ez pedig azt jelenti, hogy ez a második év, hogy a Goodyear „BA” címkével ellátott abroncsai ilyen jó teljesítményt nyújtottak a nyári abroncsteszteken.”

Az EfficientGrip Performance meggyőző teljesítménye mellett érdemes szót ejteni az EfficientGrip SUV-ról is, mely első helyezést ért el az Auto Zeitung, illetve az Auto Bild Allrad tesztjein, sőt az Eagle F1 Asymmetric 2 is kivívta magának az első helyet az Auto Zeitung tesztjein, az Auto Bild Sportscars pedig a harmadik legjobbnak értékelte.[3]

[1] A Teknikens Värld a 225/45R17-es méretű abroncsot tesztelte, az eredményeket 2015. március 26-án tette közzé; az Aftonbladet Bil a 205/55R16-os méretet vizsgálta, melyről 2015. február 25-én számolt be; az ADAC / Stiftung Warentest a 185/60R14 82H méretet tesztelte, a kapott adatokat pedig 2015. február 23-án közölte; az ACE-Lenkrad / GTÜ / ARBÖ a 205/55R16 91V méretű abroncsot vizsgálta, és 2015. február 12-én publikálta megállapításait; míg az ÖAMTC / TCS az abroncs 185/60R14 82H-s változatát vette górcső alá, és 2015. február 13-án tette közzé az eredményeket.

[2] Az ADAC / Stiftung Warentest az abroncsot 205/55R16 91V méretben tesztelte, és 2015. február 23-án számolt be a kapott eredményekről; az ÖAMTC / TCS ugyancsak a 205/55R16 91V-s méretet vizsgálta, és szintén 2015. február 23-án tette közzé az eredményeket; az Auto motor und sport a 225/50R17 98W-s méretet tesztelte, és 2015. március 18-án publikálta megállapításait; az Auto Straßenverkehr szintén a 225/50R17 98W-s méretet tesztelte, és 2015. március 25-én hozta nyilvánosságra az eredményeket; a Que Choisir pedig mind a 185/60R15 H, mind a 205/55R16 V méretű abroncsot megvizsgálta, és 2015. április 15-én publikálta az eredményeket.

[3] Az EfficientGrip SUV esetében az Auto Zeitung a 215/65R16 98V méretet tesztelte, és 2015. március 25-én, 8. számában tette közzé az eredményeket; az Auto Bild Allrad szintén a 215/65R16 98V-s abroncsot vizsgálta, és erről 2015. március 6-i 4. számában írt. Az Eagle F1 Asymmetric 2 vonatkozásában az Auto Zeitung a 225/40R18 92Y XL méreten végzett tesztjeinek eredményét 2015. február 25-én publikálta; az Auto Bild Sportscars pedig a 255/35R19 96Y és a 275/35R19 96Y méreteket vizsgálta, és 2015. március 6-i 3. számában tette közzé a vonatkozó adatokat.

Exit mobile version