Site icon AutóAddikt

Magyarországon is javulnak a SEAT eladási eredményei

A SEAT jelentősen megújult modellkínálata a hazai értékesítésben is érezteti pozitív hatását, így az elmúlt kettő évben összességében 35%-kal nőtt a hazai piacra került SEAT-ok száma.

A márka vezetése arra számít, hogy ez a tendencia 2016-ban is folytatódik, és a SEAT a piac bővülésével azonos mértékben, azaz a márka mintegy 10%-kal tud bővülni a hazai piacon. „Forgalmunkra rendkívül jó hatással voltak az elmúlt két évben bemutatott újdonságok, az Ibiza mellett elsősorban a Leon különböző változatai és a Toledo voltak keresettek. Ezen modellek révén komoly előrelépést tudtunk elérni a flotta üzletek terén is, és számos cég választott teljes mértékben SEAT-okból álló flottát. – mondta Papp Zoltán SEAT márkavezető, majd hozzátette: „további komoly előrelépést várunk az új kategóriában, a szabadidő autók között szeptemberben piacra kerülő SEAT Ateca bevezetésétől.”  A spanyol márka jelenleg az Ibizától az Alhambráig tartó kínálata a piaci kategóriák 49%-át fedi le, ami az új SEAT Ateca megjelenésével, az év végén érkező új Leon valamint a jövőre piacra kerülő új Ibizával és az A0-Crossover modellekkel 72%-ra nőhet.

A SEAT az idén összesen 3.000 gépkocsi eladását is reálisnak tartja az Ibiza, a Leon, a Toledo és az Alhambra értékesítés bővülésével. E négy típus közül a Toledo után a Leon modellcsalád értékesítése nőtt a leggyorsabban az előző évhez képest: a 2014-ben piacra került 680 Leon után 2015-ben már 1053 darab talált gazdára, ami mintegy 55%-os növekedést jelent, míg a tavalyelőtt átadott 198 darab után tavaly 332 darab, azaz 68%-kal több SEAT Toledo értékesítése vált valóra.

Exit mobile version