Kezdődik az új szezon, kezdődnek a munkálatok: projektautónk, a W140-es S420 Mercedes 1997-ből újra porondon. Sok teendőnk lesz az idén is, az tény, viszont most egy nem túl bonyolult folyamatot vezényeltünk le.
A címben arra utalunk, hogy rendbetettük a gyári BOSCH A1408260643 és A1408260653 indexeket. Ez nem teljesen igaz, hiszen az indexeknek nincs semmi bajuk (hacsak az nem, hogy a vezetőoldalin található egy apró, mindössze pár milliméteres repedés – pótoljuk miharmarabb), viszont nem nagyon voltak még a búrafészkek kitakarítva, sem a kábelezés karbantartva.
Úgyhogy neki is láttunk a bal- és jobb oldali indexbúrák kiszerelésének. A géptető felnyitása után elsőként a fényszórók modulja feletti takarólemezt kellett eltávolítanunk, ezek rögzítése szimplán lett kialakítva, könnyedén kipattinthatók a helyükről. Az indexeket mindkét oldalon 1-1 fül rögzíti, amelyet a lámpaüregbe benyúlva pillanatok alatt kitapinthatunk, majd finoman lenyomva – ügyelve arra, hogy ne törjük el – elkezdjük kifelé tolni. Óvatosan, mert bármiben megakadhat az indexbúra kifele menet, a kábelköteg feszülhet, és a többi.
Miután megvoltunk mindkét oldalon, jöhetett a kétpólusú csatlakozók leválasztása. Itt máris érződött, hogy némi oxidáció azért lesz a villás résznél, valamint magában az aljzatban, mivel nem túl könnyen jött szét. Mindkét oldalon hasonló jelenség volt tapasztalható.
Épp ezért némi WD40-et alkalmaztunk az aljzatok tisztítása, jobb érintkezése érdekében. Emellett az indexek izzófoglalatainak csatlakozóit is letisztítottuk, hogy 100 százalékos legyen az érintkezés minősége, majd a végén az indeybúrák gumitömítéseit is átkentük gumiápoló spray-vel azért, hogy az esetleges nemkívánatos kikeményedést megelőzhessük, elkerülhessük.
Következő körben szeretnénk kiszintezni végre a vezetőoldali sárvédőelemet, melyhez legelőször az alsó díszműanyagot kell eltávolítani, majd a lökhárítót is le kell szedni a procedúrához.
Együttműködő partnerek: Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)








































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


