A Mercedes‑Benz legendás G‑Class modellcsaládja, a terepjárók királyaként ismert ikon, új taggal bővül. A márka megerősítette, hogy a régóta várt, nyitott tetős változat megkezdte valós körülmények közötti tesztjeit Ausztriában.
Ez a fejlesztés egy új korszak kezdetét jelenti: a Mercedes‑Benz megmutatja, hogy a G‑Class öröksége mellett elkötelezetten halad előre az innováció útján, miközben megőrzi a jármű örök, kemény és karakteres stílusát. A korábbi előzetes képekre érkezett lelkes visszajelzések után a márka immár terepre küldi a prototípusokat, hogy minden részletet a legmagasabb szintre tökéletesítsen.
Kemény terepen, osztrák mércével
A fMercedes a ejlesztőmérnökök vezetésével a prototípus jelenleg az osztrák utakon és zárt tesztpályákon teljesíti első kilométereit. A próbák során az autó stabilitását, dinamikáját és szerkezeti merevségét vizsgálják, hogy a nyitott karosszériás kialakítás ugyanolyan ellenálló és ikonikus vezetési élményt nyújtson, mint a klasszikus G‑Class modellek.
A karosszéria, a futómű, sőt még a tetőszerkezet is intenzív tesztelésen megy át, hogy a nyitott modell ugyanazt az erezetes teljesítményt és tartósságot képviselje, amit a G‑osztály neve mindig is jelentett.
Irány Svédország: jönnek a téli próbák
Miután az osztrák program lezárul, a nyitott G‑Class a fagyos Svédországba utazik, ahol megkezdődnek a szigorú téli tesztek. A mérnökcsapat itt rendkívül hideg körülmények között vizsgálja majd az autó hajtásláncát, tapadását és elektronikáját, a mély hóban és jeges utakon egyaránt.
A cél az, hogy a modell minden körülmények között megőrizze a G‑Class hírnevét – legyen szó hőmérsékleti szélsőségekről, havas emelkedőkről vagy jeges kanyarokról.
Szabad ég alatt, kompromisszumok nélkül
A Mercedes‑Benz a nyitott tetős G‑Class‑szal új dimenziót nyit az off‑road élményben. A modell a puritán kalandvágyat ötvözi a modern luxussal, újragondolva, mit is jelent a szabadság a volán mögött.
A nyitott kivitel célja, hogy a vezető és az utasok még közelebbi kapcsolatba kerüljenek a természettel, miközben az autó mindvégig megőrzi a Mercedes‑re jellemző precizitást és kényelmet. Ez a modell egyszerre a tapasztalt felfedezők és a stílusra érzékeny vezetők választása lesz.
A jövő felé tekintve
A részletes műszaki adatok és a formatervet érintő információk egyelőre titokban maradtak, de a G‑Class‑rajongók világszerte izgatottan várják a további bejelentéseket.
Az új nyitott kivitel megjelenésével a Mercedes‑Benz ismét bizonyítja, hogy a G‑Class nem csupán egy terepjáró – hanem egy örök szimbólum, amely időről időre képes megújulni, miközben hű marad legendás gyökereihez.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


