Az új Volskwagen Tiguan már kettő új csúcsmotorral rendelhető hamarosan.
Egyfelől a Golf GTI kínálatból jól ismert, 162 kW /220 LE teljesítményű 2.0 TSI erőforrás kölcsönöz még sportosabb karaktert a Tiguan számára, másfelől pedig a 176 kilowattos (240 LE) 2.0 TDI BiTurbo emeli már-már extrém dinamikus menetteljesítményekkel még magasabbra a mércét.
Új, négyhengeres, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű BiTurbo aggregátjával a Volkswagen e piaci szegmens legerősebb dízel erőforrását kínálja. A Tiguan 2.0 TDI azonban nem csupán dinamikusan, hanem különösen gazdaságos formában is kínálja tekintélyes erejét. A 0-100 km/h sprinthez mindössze 6,5 másodpercet igényel a Tiguan BiTurbo, végsebessége pedig 228 kilométer/óra. Az 1750 és 2500 percenkénti fordulatszám között mindvégig a vezető rendelkezésére álló 500 newtonméter maximális forgatónyomatékát hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós sebességváltó (DSG) továbbítja és a 4Motion összkerékhajtás adja át az útfelületre. A csúcs-TDI átlagosan 6,4 liter üzemanyaggal is beéri 100 kilométerenként (szén-dioxid-kibocsátás: 167 g/km). A Tiguan BiTurbo kiemelkedő kvalitásai azonban dizájnjában is megmutatkoznak, hátul például egyértelmű ismertetőjegyei markáns, trapézalakú kipufogó-végcsövei, amelyekről a Tiguan BiTurbo azonnal modellsorozata legerősebb képviselőjeként azonosítható.
Ugyancsak dinamikusabb menettulajdonságokat ígér a Golf GTI palettájáról ismerős 162 kW /220 LE teljesítményű 2.0 TSI motor, amely most a Tiguan számára kölcsönöz sportos karaktert. Ezzel az erőforrással a Tiguan álló helyzetből mindössze 6,5 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 220 kilométer/óra. 350 newtonméter maximális forgatónyomatékát 1500 és 4000 percenkénti fordulatszám között bocsátja rendelkezésre. A 2.0 TSI szintén a hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós sebességváltóval (DSG) és a 4Motion összkerékhajtással szerepel a kínálatban. Mindkét motor a Highline felszereltségi szinthez rendelhető.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


