Újra folytatjuk a Back to the Future sorozat kultikus gépjárművének, a DeAgostini DeLorean DMC-12 1:8-nak az építését.
A 6. lapszámban az első futómű jobb oidali részét találtuk. Nézzük is, hogyan raktuk össze.




Jobb első futóműkonzollal kezdtük a szerelést, ehhez hozzátársítottuk az alsó nyúlványt először. Ebbe behelyeztük a lengéscsillapítót, majd ráhúztuk a rugót. Ezután annyira összenyomtuk a futóművet, hogy a lengéscsillapítót rögzíteni tudjuk a konzolon




Folytattuk az alsó lengőkar beszerelésével, ezt az alkatrészt alul és felül is egy-egy csavarral kellett felfogatni. Viszonylag nehézkesen, hiszen a furatoknak nem volt külön kialakított helyük, így a két alkatrész nem passzolt direktben egymásba.


Mindezekután a féktárcsához kellett erősíteni a rugóstagot, majd a féknyerget 1 csavarral rögzítettük. Utána a féktárcsa-elemet hozzácsavaroztuk az alsó lengőkarhoz, és el is készültünk.




Mivel a DeLorean kerekei speciálisan lehajlanak, ezért kellett e megoldást alkalmazi a futóműnél. Egy apró mágnes tartja normál állásban a futóművet, amelyet könnyedén le lehet hajtani a továbbiakban.
Rendeld meg most a kiadó weboldaláról, használd a promóciós kódodat DELOREANAUTO és élvezd az előfizetéssel járó ajándékokat!





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


