A negyedik Wartburg 353-lapszámban a DeAgostini véglegesíti a bal első kerék elkészítését, valamint a hoimlokfal is nagyjából elkészül végleges állapotára. Összeraktuk a legfrissebb alkatrészeket.
Elsőként a féktárcsa védőlemezére erősítettük fel a bal csonkállványt, majd a csavarok alapos meghúzása után következhetett a féknyereg összerakása. Ez utóbbi két fő elemből, valamint magából a fékbetétből állt; rendkívül aprólékos munkával lehetett kivitelezni az összeszerelését. Csak ez majd’ 1 órát tartott, mivel annyira aprók voltak az összetevők, hogy ismét csipeszezni kellett. Természetesen végül sikerült a procedúra ezen része is.





Utána a féktárcsát a kerékagyhoz kellett rögzíteni, ami viszonylag egyszerűnek tűnt, itt arra kellett ügyelni, hogy a szögek megfelelőek legyenek a további illesztések végett. Majd az egész egységbe bele kellett csavarozni a féknyerget, úgy, hogy a tárcsa szabadon foroghasson a továbbiakban. Tényleg pont úgy, mint az eredeti meghanizmus működésénél.






Ezzel is végeztünk, úgyhogy jöhetett a féktárcsa ráillesztése a csonkállványra, majd az egész összeszerelése a kerékkel. Amikor elkészült, az IFA feliratot hordozó porvédő zárósapka is felkerült a helyére, s így a bal első kerék teljes egélszében elkészült.






Végső teendőként pedig a már korábban összeszerelt első lökhárítót kellett a homlokfal alsó részeihez rögzíteni, 2-2 csavarral. Azonban előtte a tartóbakokat is rögzíteni kellett a lükhárító üreges belső kialakításában, és utána kerültek az illesztések a helyükre.





Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


