A Goodyear a 85. Genfi Nemzetközi Autószalonon saját standjánál mutatja be a Range Rover Sport 2014-et.
A Range Rover Sport 2014 a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV abroncsaival van felszerelve, és a vállalat Jaguar Land Roverrel folytatott sokéves szoros együttműködéséről tanúskodik.
A Range Rover Sport 2014 a márka eddigi legjobb közúti dinamikáját ötvözi a Land Rover kategóriájában első, egyedülálló, bármilyen terepre alkalmas terepjáró képességeivel. Ez a magas szintű technikai felszereltséggel bíró jármű a magabiztos, erőteljes külsőt luxus belső terekkel, és az 5+2 ülés által biztosított rugalmassággal elegyíti.
Az Eagle F1 Asymmetric 2 SUV az autó közúti dinamikáját és kiváló manőverezhetőségét egy olyan abronccsal egészíti ki, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy jól bírja egy utcai terepjáró jelentős súlyát. Kanyarodás során a gumiabroncs kiváló irányíthatóságot biztosít, így a nyomás egyenletesen oszlik el, és nagy sebességgel való kanyarodáskor maximális az úttal való érintkezési felület. Ezenkívül – elődjével ellentétben – vizes útviszonyok között is jobb kezelhetőséget biztosít aszimmetrikus kialakításának köszönhetően, mivel nagyobb felületen érintkezik az úttal, és a vízen felúszás megelőzése érdekében elvezeti a csapadékvizet. Nem utolsó sorban pedig a futófelület mintázata elnyeli a zajt, és a jármű luxust tükröző belső kialakításához illeszkedő, csendesebb és kényelmesebb vezetést tesz lehetővé.
„Az Eagle F1 Asymmetric 2 SUV abroncs kiválóan párosítható a legújabb Range Rover Sport minden terepre alkalmas terepjáró teljesítményével. Évek óta számos felszerelésen dolgozunk a Jaguar Land Roverrel közösen, beleértve a Range Rover Evoque-ot és a Land Rover Discovery Sportot is. Büszkék vagyunk arra, hogy Genfben bemutathatjuk a Range Rover Sport 2014-hez gyártott felszerelésünket” – mondta Hans Vrijsen, a Goodyear EMEA-térségért (Európa, Közel-Kelet és Afrika) felelős marketing igazgatója.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


