Az európai ügyfelek március elejétől megrendelhetik az Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro modellt. A járművek kiszállítása 2016 nyarán kezdődik. A hálózatról tölthető (plug-in) hibrid SUV tisztán elektromos üzemmódban akár 56 kilométer hatótávolságot is elérhet az Új Európai Menetciklus (NEDC) szerint, helyi károsanyag-kibocsátás nélkül.

A Q7 e-tron 3.0 TDI quattro a világ első, hálózatról tölthető (plug-in) hibridje, amely V6-os TDI motort és quattro összkerékhajtást kínál. Az SUV a 275 kW (373 LE) rendszerteljesítményével és a 700 Nm rendszernyomatékával új mércét állít fel. A modell 6,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/h sebességre, és az NEDC-ciklus szerint csak 1,8 liter gázolajat fogyaszt. Lítium-ion akkumulátora konnektorról tölthető, és 17,3 kWh-t tárol. Az akár 56 kilométer elektromos hatótávolságával az SUV a mindennapos közlekedés igen nagy területét lefedi.
Az alapmodellhez rendelhető népszerű extrafelszerelések közül a Q7 e-tron quattro már alapfelszerelésként tartalmazza például az Audi virtual cockpit-et: a nagyfelbontású TFT képernyő tűéles kijelzéseket és grafikákat nyújt – köztük olyan speciális nézetekkel, mint például a Powermeter teljesítménymérő, a hálózatról tölthető (plug-in) hibrid rendszer energiaáramlása, a hatótávolság és a nagyfeszültségű akkumulátor töltöttségi szintje.
A szériafelszereltség része továbbá egy töltőkábel a nyilvános töltőoszlopokhoz és egy olyan töltőkábel, amely túl azon, hogy a háztartási és az ipari dugaszolóaljzatokhoz csatlakoztatható, még egy grafikus kijelzőt is tartalmaz. Az új, kétfázisú töltőtechnológiának köszönhetően a teljes feltöltés egy 7,2 kW teljesítményű ipari dugaszolóaljzatból körülbelül 2,5 óráig tart csupán. Ez kiemelkedő érték a kategóriájában.
A szériafelszereltséghez tartozó, integrált hőszivattyúval működő hőmenedzsment-rendszert kifejezetten a Q7 hálózatról tölthető (plug-in) hibrid modelljéhez fejlesztették ki. Az Audi a világ gyártói közül elsőként vezeti be ezt a technológiát a piacra. Ezzel a márka új mércét állít fel az elektromos hatótávolság, a belsőtér kényelme és a klimatizálás hatékonysága terén.
Az Audi connect modul a nagysebességű LTE-szabvány szerint kapcsolja össze a Q7 e-tron quattro modellt az internettel. Németországban új szériafelszereltség az „Audi connect Safety&Service” szolgáltatás. Az Audi connect e-tron szolgáltatásai és az Audi MMI connect alkalmazás révén egy okostelefonról távvezérelhető a töltési folyamat és a belső tér klimatizálása, valamint megtekinthető az akkumulátor töltöttségi szintje és a korábbi utak adatai is.
Az összes Audi e-tron partner megtalálható a http://e-tron.audimarkakereskedok.hu/ oldal márkakereskedés-keresője segítségével.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


