Új fejezethez érkezett a Toyota GR Yaris Rally1 a rali világbajnokságon, hiszen a japán gyártó szakított a megszokott piros-fehér-fekete színkombinációval, és a szezon közepén ezüst színben küldi pályára versenyautóit.
A változás nem csupán esztétikai, hanem praktikus okokra is visszavezethető: a dél-európai futamokon, például Portugáliában, Szardínián és Görögországban a fekete karosszéria túlzottan felforrósodna, ezért a hőt jobban visszaverő ezüst árnyalat mellett döntöttek. A GR logó ugyanakkor megőrizte a hagyományos fekete-piros színeit, ezzel is tisztelegve a márka sportos öröksége előtt.
A Gazoo Racing nemcsak utcai sportmodelleket, hanem a világbajnokságra szánt raliautókat is fejleszti, és a Yaris az elmúlt években bizonyította, hogy a kompakt méret ellenére is komoly versenygép lehet. A jelenlegi Rally1-es változat 2022 óta szeli a murvás és aszfaltos gyorsasági szakaszokat, és a Toyota mérnökei a siker kulcsát nem a színben, hanem a folyamatos fejlesztésben látják.
A színváltás már a harmadik a modell életében: a hagyományos piros-fehér-fekete dizájnnal két szezont teljesítettek, majd az idei évad első felében fekete fényezéssel versenyeztek, most pedig az ezüst dominál. Az idei szezonban a Toyota eddig minden futamot megnyert, így már 96 WRC-győzelemnél jár, és egyre közelebb kerül a Citroën 102-es rekordjához.
A Toyota GR Yaris Rally1 tehát nemcsak technikai, hanem vizuális szempontból is frissült, és továbbra is meghatározó szereplője a világbajnoki mezőnynek.





![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)


































![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)


