A Peugeot 3008 GT Hybrid4 SUV-nak az új WLTP szabvány szerint megállapított C0₂-kibocsátása 29 g/km, teljesen elektromos üzemmódban mért hatótávolsága pedig 59 km.
Ez a hibridek között szuperalacsony C0₂-kibocsátással rendelkező, 300 lóerős (220 kW teljesítményű) összkerék-meghajtású SUV arról tanúskodik, hogy a Peugeot számára az energetikai átállás mellett az intenzív vezetési élmény is fontos.
A Franciaországban már rendelhető 3008 GT HYBRID4 Európa többi részén 2019 októberétől lesz elérhető.
Peugeot 3008 GT HYBRID4: mindig, mindenhol
A 2016-os bevezetése óta több mint 700 000 példányban eladott (és sok országban kategóriaelső) PEUGEOT 3008 SUV sikertörténetében új dimenzió nyílik a HYBRID4 változattal, mely a sorozatban gyártott PEUGEOT-k közül a valaha volt legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet. A felsőkategóriás modell négykerék-meghajtással bír, és 300 lóerő teljesítmény (220 kW) leadására képes.
Ezt az eredményt egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor társításával sikerült elérni: ebből az első az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik és 110 lóerő (81 kW) leadására képes, a másik a hátsó futóművön helyezkedik el és 112 lóerős (83 kW).
Az autó – ha csak a vezető tartózkodik benne – álló helyzetből 100 km/h sebességre 5,9 másodperc alatt gyorsul. Az akkumulátor kapacitása 13,2 kWh, a teljesen elektromos üzemmódhoz kapcsolódó hatótáv pedig 59 km(2) (a WLTP protokoll szerint mérve).
Az akkumulátor könnyen és gyorsan tölthető: a maximális töltésszint gyorstöltés és Wallbox(3) használata esetén mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe.
A 4WD üzemmód nehéz terepen jobb meghajtást biztosít. A tapadás is kifogástalan: nedves, sáros, havas vagy kanyargós úton is egyformán oszlik el a teljesítmény a négy keréken.
A Peugeot 3008 HYBRID4 így a nagy teljesítmény és a négykerék-meghajtás mellett a piac egyik legjobb emissziós értékével rendelkezik: C0₂-kibocsátása 29 g/km a WLTP protokoll szerint mérve).
A hatékony EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemez és az új többlengőkaros hátsó futómű kombinálásával kiváló komfortszintet és rendkívüli úttartást sikerült elérni. A hátsó futómű beépítése nincs hatással a helykínálatra, és a csomagtérszőnyeg fölötti csomagtartó-kapacitás is változatlan.
A HYBRID4 motor csak GT változat esetén áll rendelkezésre, melyben az exkluzív Gréval-szürke Alcantara® kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekkel társul. A képet az új Peugeot 508-tól átvett vezetéssegítő rendszerek teszik teljessé: ilyen a Stop & Go funkcióval ellátott adaptív tempomat és a sávtartó rendszer.
Néhány hónappal a HYBRID4 változat bevezetése után a modellválaszték egy 225 lóerős (165 kW) elsőkerék-meghajtású HYBRID változattal is kiegészül majd. A 2020 tavaszán forgalomba kerülő modellben a 180 lóerős (132 kW) PureTech benzinmotorhoz egy 110 lóerős (80 kW) villanymotor társul, mely a gépjármű elején az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik majd.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


