A Honda CR-V már régóta az SUV-piac egyik meghatározó szereplője, és a legújabb, e:PHEV Advance Tech változat sem tesz másképp. Az új modell a plug-in hibrid technológia jegyében született, de a kérdés adott: vajon megéri az árát, és tényleg remekül képviselheti a PHEV autógyártás jövőjét masszív pillérként? Teszt.
Külső dizájn: letisztult elegancia
A Honda CR-V e:PHEV Advance Tech már első pillantásra felhívja magára a figyelmet. A letisztult vonalvezetés modern és prémium hatást kelt, ugyanakkor megőrizte a Honda tradicionális dizájnelemeit. Az elöl LED-fényszórók, a karakteres hűtőrács és a nagy méretű, 19 colos könnyűfém felnik futurisztikus kisugárzást kölcsönöznek az autónak. Hátul az új, vékony LED-lámpák teszik harmonikussá az összképet.


Belső tér: technológia és kényelem kéz a kézben
Az Advance Tech felszereltségi szint az élvonalbeli technológiát és a prémium kényelmet helyezi előtérbe. A belső tér tágas, öt személy kényelmesen elfér, és a csomagtér is lenyűgöző, 497 literes kapacitást kínál – ez a PHEV-meghajtás miatt minimális csökkenés a hagyományos modellekhez képest.




A 10,2 colos digitális műszerfal modern és könnyen testreszabható, míg a központi, 9 colos érintőképernyő zökkenőmentes hozzáférést biztosít az infotainment rendszerhez. Az Android Auto és Apple CarPlay integráció alapfelszereltség, ami nagy előnyt jelent a technológiai igényekkel rendelkező vásárlók számára. Az utastérben a minőségi anyagok – például bőrülések és puha tapintású műszerfal – jól tükrözik az autó prémium státuszát.

Teljesítmény és hatékonyság
Az e:PHEV rendszer egy 2,0 literes, Atkinson-ciklusú benzinmotorból és egy villanymotorból áll, amelyek együttesen 184 lóerőt kínálnak. Az elektromos üzemmód hatótávolsága körülbelül 82 km – ez a városi közlekedésre ideális, hiszen a legtöbb napi ingázást tisztán elektromosan is teljesíthetjük.






Az autó rugalmassága kiemelkedő, hiszen a hibrid rendszer automatikusan vált a tisztán elektromos, hibrid és benzinmotoros üzemmód között. Ez nemcsak a hatékonyságot maximalizálja, de a menetdinamikát is optimalizálja. A kombinált üzemanyag-fogyasztás 1,7 l/100 km, ami kategóriájában kimagasló.


Vezetési élmény
A CR-V e:PHEV csendes és kifinomult, különösen elektromos üzemmódban. Az adaptív futómű és az aktív zajszűrés gondoskodik arról, hogy az utazás pihentető legyen. Az AWD (All-Wheel Drive) rendszer extra stabilitást nyújt, különösen nedves vagy csúszós utakon.








Biztonsági rendszerek
A Honda nem hagyta figyelmen kívül a biztonságot sem. Az Advance Tech felszereltség része a Honda Sensing+ csomag, amely olyan vezetéstámogató rendszereket tartalmaz, mint az adaptív tempomat, a sávkövető asszisztens, a vészfékezés és a 360 fokos kamerarendszer. Az új „Driver Attention Monitor” funkció pedig figyelmezteti a vezetőt, ha fáradtság jeleit észleli.


Árazás és konkurencia
Az e:PHEV Advance Tech ára körülbelül 18-20 millió forint között mozog, amely a plug-in hibrid SUV-k mezőnyében a prémium szegmenshez igazodik. Versenytársai között megtaláljuk a Toyota RAV4 PHEV-t és a Ford Kuga Plug-In Hybridet, amelyek hasonló árkategóriában kínálnak hasonló technológiát, bár a Honda hatótávja és belső minősége kiemelkedő.






A Honda CR-V e:PHEV Advance Tech azoknak szól, akik szeretnék a modern technológiát ötvözni a környezettudatos közlekedéssel anélkül, hogy kompromisszumot kötnének a kényelem vagy a teljesítmény terén. Bár az ára nem éppen alacsony, az általa kínált csomag – a kiemelkedő hatótáv, a prémium belső tér és a kifinomult vezetési élmény – igazolja a beruházást.
2024 Honda CR-V e:PHEV 2.0 AWD Advance Tech specifikációk
Motor
Motortípus: soros elrendezésű négyhengeres i-MMD benzinmotor, FHEV hajtás
Lökettérfogat: 1993 cm³
Maximális teljesítmény (benzinmotor): 148 LE @ 6100 ford./perc
Maximális teljesítmény (elektromotor): 135 LE
Maximális összteljesítmény: 184 LE @ 6100 ford./perc
Maximális forgatónyomaték (benzinmotor): 189 Nm @ 4500 ford./perc
Maximális forgatónyomaték (elektromotor): 335 Nm
Erőátvitel: összkerékhajtás, automataváltó
Méretek, egyéb műszaki adatok
Hossz: 4706 mm
Szélesség: 1866 mm
Magasság: 1684 mm
Tengelytáv: 2700 mm
Gumiabroncsok elöl: 235/60 R18
Gumiabroncsok hátul: 235/60 R18
Tömeg, üresen: 1920 kg
Megengedett össztömeg: 2430 kg
Csomagtartó mérete: 617 liter, 1100 literre bővíthető a hátsó üléstámlák előrehajtásával
Üzemanyagtartály mérete: 46.5 liter
Menetteljesítmények
Végsebesség: 195 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra: 9.4 s (gyári), 9.0 s (saját mérés)
Fogyasztási adatok
Saját, mért eredmény (átlagos használattal)
Városi: 0-5.7 l/100 km
Országúti: 0-5.7 l/100 km
Vegyes: 5.9-6.8 l/00 km
Gyárilag mért eredmények
Városi: 6.0 l/100km
Országúti: 5.7 l/100km
Vegyes: 0-5.7 l/100km
CO2 kibocsátás: 0-136 g/km
Bővebb információ a Honda magyarországi képviseletének honlapján, IDE kattintva.
Még több fotó: AutóAddikt Facebook oldal
Fotó: Autóaddikt.hu





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)



























![[TESZT] Honda CR-V (2020) – remek útitárs Los Angelesben is](https://www.autoaddikt.hu/kepek/honda-cr-v-2020-maerika-usa-los-angeles-teszt-autoaddikt-1-238x178.jpg)
![[TESZT] Egy évtizednyi változás: összehasonlítottunk egy 2014-es Honda CR-V 2.0 AWD-t a 2023-as modellévű Honda CR-V e:HEV AWD-vel](https://www.autoaddikt.hu/kepek/honda-cr-v-2014-2024-teszt-autoaddikt-1-238x178.jpg)
![[TESZT] Honda CR-V e:HEV 2.0 AWD Advance – a korábban bevált recept modern, stílusos újragondolása](https://www.autoaddikt.hu/kepek/honda-cr-v-e-hev-2024-teszt-autoaddikt-37-238x178.jpg)



![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


