Site icon AutóAddikt

Új reklámkampánnyal erősít a Nissan Qashqai

A Nissan bemutatta vezető modellje, a Qashqai crossover legújabb, nagyszabású reklámkampányát, melynek fő üzenete, hogy a Nissan elsőségét hangsúlyozza ebben a szegmensben.

Annak hangsúlyozásával, hogy a Qashqai „az eredeti városi crossover”, a kampány arra emlékezteti nézőit, hogy a Qashqai az első, és mai napig a legjobb a hasonló crossover modellek között, aminek a második helyezés soha nem lenne elég jó.

A Nissan United struktúra keretein belül a TBWA & Digitas LBI ügynökség által készített reklámfilmben a hétköznapi életet élő főszereplő egyre kényszeresebben figyel egy jelenlétével lassan az egész életére rátelepedő fehér Qashqai-t, azt üzenve ezzel a nézőknek, hogy a Qashqai jelenti a legjobb választást. A reklámfilm záróképén egy különleges, N-Vision kivitelű Qashqai látható, melyet a Qashqai-t egy lépéssel versenytársai elé helyező 360 fokos parkolókamera-rendszerrel is felszereltek.

A Royal Blood brit indie rock együttes zenéjét használó reklámfilm egyben egy merész, új látványvilágot, életérzést és hangnemet is közvetít. A játékosan provokatív hangvétel előrelépést jelent a Nissan korábbi, az érzelmi megközelítés helyett inkább a funkcionalitásra összpontosító hirdetéseihez képest.

A reklámfilm záró mondata – „ha megelégszik a második legjobbal, kételyei is megmaradnak” – szintén azt húzza alá, hogy a Qashqai az eredeti, etalonnak számító autó a kategóriájában, megerősítve ezzel a jövőbeni vásárlókat abban, hogy a lehető legjobb döntést hozzák.

A crossover kategóriát megteremtő modellként a Qashqai népszerűsége továbbra is töretlen” – mondta el Jean-Pierre Diernaz, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke.

Bár sok gyártó van jelen új modelljeivel ebben a szegmensben, a mostani kampánnyal is azt húzzuk alá, hogy a Qashqai még mindig a legeredetibb és legjobb ebben a kategóriában. Tudjuk, hogy egy új autó megvásárlása nagyon komoly döntést jelent, ez a reklámfilm pedig játékos és némileg provokatív módon erősíti meg leendő ügyfeleinket választásukban, miközben ízelítőt ad a Nissan hirdetéseinek új, merészebb hangvételéből is.”

Az egyes európai országokban már 2016. szeptemberétől látható reklámfilmet 2017. januárjáig a teljes európai piacon bemutatják. A Qashqai „Never Second Best” („Sohasem lesz második”) mottójú reklámkoncepciója része annak az átfogó online és offline kampánystratégiának, melyet digitális, közösségi médiára épülő, kiskereskedelmi és ügyfélkapcsolati hirdetési csatornákon keresztül valósítunk meg.

Exit mobile version