AutóAddikt Magazin Új reklámkampánnyal erősít a Nissan Qashqai

Új reklámkampánnyal erősít a Nissan Qashqai

A Nissan bemutatta vezető modellje, a Qashqai crossover legújabb, nagyszabású reklámkampányát, melynek fő üzenete, hogy a Nissan elsőségét hangsúlyozza ebben a szegmensben.

nissan-qashqai-1-6-dci-xtronic-teszt-autoaddikt-006

Annak hangsúlyozásával, hogy a Qashqai „az eredeti városi crossover”, a kampány arra emlékezteti nézőit, hogy a Qashqai az első, és mai napig a legjobb a hasonló crossover modellek között, aminek a második helyezés soha nem lenne elég jó.

A Nissan United struktúra keretein belül a TBWA & Digitas LBI ügynökség által készített reklámfilmben a hétköznapi életet élő főszereplő egyre kényszeresebben figyel egy jelenlétével lassan az egész életére rátelepedő fehér Qashqai-t, azt üzenve ezzel a nézőknek, hogy a Qashqai jelenti a legjobb választást. A reklámfilm záróképén egy különleges, N-Vision kivitelű Qashqai látható, melyet a Qashqai-t egy lépéssel versenytársai elé helyező 360 fokos parkolókamera-rendszerrel is felszereltek.

A Royal Blood brit indie rock együttes zenéjét használó reklámfilm egyben egy merész, új látványvilágot, életérzést és hangnemet is közvetít. A játékosan provokatív hangvétel előrelépést jelent a Nissan korábbi, az érzelmi megközelítés helyett inkább a funkcionalitásra összpontosító hirdetéseihez képest.

A reklámfilm záró mondata – „ha megelégszik a második legjobbal, kételyei is megmaradnak” – szintén azt húzza alá, hogy a Qashqai az eredeti, etalonnak számító autó a kategóriájában, megerősítve ezzel a jövőbeni vásárlókat abban, hogy a lehető legjobb döntést hozzák.

A crossover kategóriát megteremtő modellként a Qashqai népszerűsége továbbra is töretlen” – mondta el Jean-Pierre Diernaz, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke.

Bár sok gyártó van jelen új modelljeivel ebben a szegmensben, a mostani kampánnyal is azt húzzuk alá, hogy a Qashqai még mindig a legeredetibb és legjobb ebben a kategóriában. Tudjuk, hogy egy új autó megvásárlása nagyon komoly döntést jelent, ez a reklámfilm pedig játékos és némileg provokatív módon erősíti meg leendő ügyfeleinket választásukban, miközben ízelítőt ad a Nissan hirdetéseinek új, merészebb hangvételéből is.”

Az egyes európai országokban már 2016. szeptemberétől látható reklámfilmet 2017. januárjáig a teljes európai piacon bemutatják. A Qashqai „Never Second Best” („Sohasem lesz második”) mottójú reklámkoncepciója része annak az átfogó online és offline kampánystratégiának, melyet digitális, közösségi médiára épülő, kiskereskedelmi és ügyfélkapcsolati hirdetési csatornákon keresztül valósítunk meg.