A Ferrari történetében új fejezet kezdődött: legendás névvel, de minden eddiginél korszerűbb technológiával tért vissza a Testarossa. Az 1980-as és 1990-es évek egyik ikonikus típusát idéző új modell, a 849 Testarossa, hivatalosan is bemutatkozott Milánóban – és nem csupán nosztalgiát, hanem a jelenlegi technológiai csúcsteljesítményt testesíti meg.
Új generáció, új hajtáslánc
Az új Ferrari 849 Testarossa a márka zászlóshajójaként váltja az SF90 Stradalét a kínálat élén. A modell plug-in hibrid hajtáslánca három elektromos motort kombinál egy középmotoros, 4 literes, V8-as biturbó benzinessel. Az összteljesítmény 1 050 lóerő, ami minden eddiginél dinamikusabbá teszi a típust, 0-100 km/h gyorsulását 2,3 másodpercre, végsebességét pedig bőven 330 km/h fölé emeli.nypost+3
Dizájn: retro, de futurisztikus
A Testarossa formatervében a klasszikus, letisztult vonalvezetés és a modern aerodinamika találkozik. A küllem egyszerre utal a 80-as évek legendás modelljére, ugyanakkor különleges aktív aerodinamikai elemeket tartalmaz, köztük egy vadonatúj aktív hátsó szárnyat is. A kétféle karosszériaváltozatban rendelhető autó – kupé és az akár 14 másodperc alatt nyitható Spider – rendkívül személyre szabható, vadonatúj színekkel és Alcantara belsőkkel is elérhető.vezess+2
Menettulajdonságok, exkluzivitás
A 849 Testarossa futóműve és elektronikája is teljesen új fejlesztés, az ABS Evo és a legújabb, versenysportból származó vezérlőrendszerek még jobb vezethetőséget garantálnak. Az Assetto Fiorano csomaggal könnyebb (többek közt titán és karbon alkatrészek révén), emellett különleges futómű- és aerodinamikai beállításokat kínál – kifejezetten a pályázást kedvelő ügyfeleknek.ferrari+1
Árak és kiszállítások
A Ferrari 849 Testarossa kupé indulóára 460 000 euró, míg a Spider változaté 500 000 euró. Az első példányok európai ügyfelekhez 2026 második-harmadik negyedévében érkezhetnek meg, az Amerikai Egyesült Államokban körülbelül három hónappal később indulhatnak a beszállítások.reuters+1
Történelmi visszatekintés
A Testarossa név 1956-ban született egy híres, piros szelepfedelet viselő versenyautó révén, igazi legendává pedig a 1984–1996 között gyártott, utcai Ferrari Testarossa tette. Az új változat technikájában forradalmi, de szellemiségében erősen kötődik elődjeihez, világszínvonalú teljesítménnyel és látványos formatervvel emlékezve a Ferrari örökségére.carscoops+1
Az új Testarossa egyszerre múltidézés és nagy lépés a Ferrari jövője felé.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


