Kiemelt projektautónk, az 1997-es Mercedes-Benz S420 W140 mára elöl és hátul is működő Parktronic-kal rendelkezik. Első körben az első két kijelzőt hoztuk rendbe, alapvetően izzócserével, most pedig a hátsó, A1408201701 modult élesztettük fel.
Konkrétan egyáltalán nem működött a hátsó A1408201701 modul. Felvillant ugyan hátramenetnél, akkor, amikor a váltókart R-be pozicionáltuk. A felvillanás sem volt az igazi, ugyanis csak a jobb oldali rész mutatott csekély életfunkciót.
Kiszereltük az A1408201701 modult. Ez nem túl bonyolult, óvatosan ki kell pattintani a műanyag lámpatestet a helyéről, figyelve arra, hogy a két oldalon elhelyezkedő műanyag búrák ne repedjenek meg a feszítéstől.
Mindezek után a tápkébelt lecsatlakoztattuk, és a kis A1408201701 feliratú takarólemez is könnyedén kipattintható volt. Két foglalalat, két speciális izzó: ebből is kizárólag gyárit érdemes rendelni – ,megtettük, a Mercibolt.hu segített újfent extrém gyors kiszállítással.
Mielőtt azonban kicseréltük volna az izzókat, kiemeltók az apró “alaplapot”, és alaposan ellenőriztük a kondenzátorokat, ellenállásokat; megmértük, megvan-e a megfelelő feszültség. Apróbb javítások után vissza is kerülhetett a helyére, majd az izzók következtek.
Betekerésnél figyelni kellett erősen arra, hogy az izzók fejét nehogy összeroppantsuk, mert kimondottan vékony üvegfalú a kialakításuk.
Visszament a helyére az A1408201701 lapka is, majd az utastérvilágítás műanyag búrái is eredeti pozíciójukba kerültek. Mehetett is vissza a helyére a modul, gyújtás, rükverc, és…
..siker! Hála az égnek, a hátsó PTS kábel nem sérült, sem a szenzorok, így tökéletes és pontos visszajelzést kaptunk a tolatásról, a tereptárgyak tényleges távolságáról, mai autók hasonló technolóhiáit zsebretéve.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Mercedes Alkatrészek Újpest,Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)












































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


