Apró dolgok ezek, de ne tűnjön szőrszálhasogatásnak, vagy pótcselekvésnek. Igenis fontos, hogy minden autentikus és eredeti legyen projektautónkon, az S420-as W140 Mercedesnél, amelyet több, mint 26 éve, 1997 májusában gyártottak.
Elhatároztuk, hogy a matricákat rendbetesszük, ami esetleg hiányzik, pótoljuk – már ha lehet. Nem ismerünk lehetetlent, de a határok korlátozottak; a Mercibolt.hu például nagyjából 2-3 matricát tud eredetiben, a gyárból beszerezni. Ennyi van, ennyit gyártanak jelenleg. Ilyesmit bontóból is nehéz előásni, bár Ámon Palinál még erre is van lehetőség, hőlégfúvóval leapplikálni, ha épp megvan valamelyik szétbontott 140-esén.


Pont a szóban forgó matrica kapcsán nézelődtük Palinál, találunk is egy amerikai 140-est. Bár a mi ecete német verziónkhoz az abban fellelhető matrica nem lett volna autentikus, ugyanis ott a bal felső oldal a mile rész, a jobb alsó a kilométer. Az USA-ban ez a matrica a szabvány.
Úgyhogy Ámon Pál matricájára nem lesz szükség egyelőre (bár nagy köszönet neki az előzetes fáradozásért), ugyanis sikerült megmenteni az autónk eredeti német verziós matricáját az A oszlopon. Ez egyébként a kenésre figyelmeztető aprócska matrica a sofőroldali első ajtó zsanérja felett.
Nálunk ez a matrica megvolt ugyan, viszont ragsztóréteg fedte. Mintha leragasztották volna, és utána letépték az egészet úgy, hogy a nagyja rajta maradt. Nem olyan rég vettük ezt észre, mivel mindig tartogat valami újat a 140-esünk, de ezért szeretjük a projektet, nem igaz?
Elég az hozzá, hogy fogtuk magunkat, és nekiálltunk óvatosan lekapargatni a matricára ragadt felesleget. Nagyjából fél óra aprólékos munka után a rászáradt papíros ragasztóréteget sikerült eltávolítani, és teljes, gyári mivoltában előtűnt a matrica.
Apró simítások még hátravannak, ugyanis némi ragasztóréteg továbbra is maradt a felületen.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Mercedes Alkatrészek Újpest, Hankook Tire Magyarország, Loctite (Henkel Adhesives)





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)




































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


