A Mercedes-Benz jelentős változtatást jelentett be elektromos járműveinek marketingstratégiájában. A német luxusautó-gyártó úgy döntött, hogy közelíti egymáshoz elektromos és hagyományos belső égésű motoros modelljeit mind megjelenésben, mind elnevezésben.

Ez a lépés éles váltást jelent a vállalat korábbi megközelítéséhez képest, amikor az elektromos járműveket teljesen külön kategóriaként kezelték. A Mercedes eddig az EQ előtaggal és egyedi, áramvonalas dizájnnal különböztette meg elektromos modelljeit.
Az új stratégia a BMW sikeres példáját követi, amely már régóta egységesen kezeli elektromos és hagyományos modelljeit. A BMW-nél ez a módszer rendkívül hatékonynak bizonyult, jelentősen növelve elektromos járműveik eladásait.
A Mercedes szóvivője megerősítette, hogy a jövőben az elektromos modellek külseje jobban fog hasonlítani a belső égésű motoros társaikéhoz. Az EQ megjelölés pedig előtagból utótaggá alakul át a típusnevekben.
Az első modell, amely ezt az új koncepciót követi, várhatóan a következő generációs CLA lesz. Ennek elektromos változatát egyszerűen Mercedes-Benz CLA EQ néven fogják forgalmazni. A modell bemutatása a közeljövőben várható.
Ez a stratégiaváltás a Mercedes azon törekvését tükrözi, hogy növelje elektromos járműveinek népszerűségét és eladásait, miközben megtartja a márka egységes arculatát minden hajtáslánc-típus esetében.
 
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


