Saját cascóval indította a második negyedévet a Magyar Suzuki Zrt. A Suzuki Casco biztosítást kizárólag a Suzuki tulajdonosok részére alakították ki; az egyedülállóan kedvező feltételeket kínáló biztosítási terméket kizárólag a hivatalos Suzuki-márkakereskedések és -márkaszervizek értékesíthetik. A termék biztosítási partnere az Allianz Hungária Zrt.

Alapvetően az ügyfél érdekeit szolgálja, ha a Suzuki autókat hozzáértő, képzett szerelők eredeti alkatrészek beépítésével szervizelik, hiszen ez nagymértékben javítja az élettartamot, növeli a megbízhatóságot és ezen keresztül a tulajdonosok elégedettségét. A nem hivatalos garázsszervizek hamisan kecsegtetik költségkímélő megoldásokkal a tulajdonosokat: az utángyártott alkatrészek beépítése nem kockázatmentes, ezért fontos az eredeti alkatrészek alkalmazása és a hozzáértés.
A Magyar Suzuki Zrt. arra törekszik, hogy az értékesítés–szerviz–pótalkatrész területek harmonikus működésén keresztül partnerbiztosító bevonásával tegye vonzóvá a gyári szolgáltatások alkalmazását. Ebben a házi márkacasco remek lehetőségeket kínál: a gépjármű javíthatósági határát a gépjármű kárkori értékének száz százalékára terjesztik ki, az alap önrész márkaszervizes javítás esetén feleződik. További előny, hogy az autómentés – valamint a szállítás és tárolás – költségét 300 ezer forintig térítik, és nem kell fizetnie az ügyfélnek a szélvédő cseréjéért sem. Amennyiben a márkacascót igénybe veszi az ügyfél, térítésmentesen kölcsön gépkocsit biztosít a javítást végző márkaszerviz.
Az új márkacascóval a tulajdonosok számára hosszú távon is megtérülő konstrukciót sikerült kidolgoznia a Suzukinak, az ilyen módon szervizelt és karbantartott autók élettartama ugyanis nő, így felértékelődnek a másodpiaci értékesítésben is, ami nem mellékes körülmény egyetlen Suzuki-tulajdonos számára sem. Mindezzel javul a márka megbízhatósága és megítélése a fogyasztók körében, így a most bevezetett konstrukció hozzájárul az ügyfelek bizalmának erősödéséhez is.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


