A Firestone legújabb, kimondottan a sportosan vezetők igényeire fejlesztett, nagy teljesítményű nyári gumiabroncsa erős tapadást nyújt nedves, és kiváló fékezést száraz útfelületen1, mindezt elfogadható áron.
A több mint egy évszázada alapított Firestone márka a mindennapi közlekedés tökéletesítése mellett a sportos abroncsok terén is kamatoztatja a minőség filozófiáját és úttörő szellemét. Az Európában fejlesztett és gyártott új, Firehawk Sport gumiabroncs minden dinamikusan vezető sofőr számára remek választás, kompromisszumok nélküli minőséggel és biztonsági követelményekkel. Akárcsak a szintén kiváló adottságokkal rendelkező előd Firehawk SZ90mu abroncs, a Firehawk Sport is közutakra lett tervezve, kielégítve a sebesség és vezetés szerelmeseinek igényeit.
Csúcsteljesítmény új dizájnnal
A Firestone Firehawk Sport rendkívül gyors kormányreakciót biztosít, amely nagy kanyarsebességet és biztos irányíthatóságot tesz lehetővé. Mindez a sportos abroncsprofilnak köszönhető, amely az aszimmetrikus falszögek és az érintkezési felület virtuális optimalizálása révén növeli a magabiztos vezetést. Az irányíthatóság és tapadás nedves útviszonyok között is kiemelkedő, köszönhetően az optimalizált borda- és hézageloszlásnak, valamint a változó bordaprofil és a keverék kialakításánál alkalmazott innovatív keverési technológiának. Mindennek bizonyítékául az EU „A” minősítése szolgál.
A korábbi, Firehawk SZ90mu abronccsal összehasonlítva a Sport verzió száraz útfelületen 9%-kal rövidebb fékutat biztosít1, amelyet a sportos profil optimalizált rés- és barázdamélysége támogat.
A gumiabroncs, amely folytatja a Firestone páratlan örökségét
Az új Firestone Firehawk Sport 36 méretben lesz elérhető 18″-tól 20″ colig, lefedve ezzel a személy- és sportautók széles skáláját, legyen szó hagyományos belső égésű vagy elektromos járművekről.
„A Firestone Firehawk Sport egy olyan gumiabroncs, amely magasabb szintre emeli a vezetés élményét. Mindezt a minőség és megbízhatóság jegyében, amelyet a Firestone márka immáron több mint 100 éve képvisel” – mondta Steven De Bock, a Bridgestone EMIA személyabroncs üzletág (másodlagos piac és gyári első szerelés) alelnöke, majd hozzátette, hogy: „Ennek az abroncsnak a teljesítménye egy kemény munka eredménye. A sofőr érzi az erőt és a kapcsolatot abroncs és út között az irányítás teljes kontrolljával.”





![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-180x135.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-180x135.jpg)


































![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-100x75.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-100x75.jpg)


