Az Alpine vezetése számára az A110 továbbra is a márka szíve, ezért stratégiai cél, hogy a könnyű sportkupé megvesse a lábát az Egyesült Államokban is. A jelenlegi tervek szerint az A110 amerikai forgalmazása kulcsszerepet játszhat abban, hogy az Alpine globális, prémium sportmárkaként építse tovább imázsát.
Miért kell mellé egy nagy SUV?
A márka vezérigazgatója, Philippe Krief szerint az A110 önmagában nem elég az amerikai piac meghódításához, ezért egy nagy SUV bevezetését is mérlegelik. Krief úgy látja, hogy az Egyesült Államokban a vásárlói elvárások és a piaci struktúra miatt elengedhetetlen egy tágas, magasabb építésű modell, amely szélesebb vevőkört szólít meg.
Cayenne-méretű riválist fontol az Alpine
A vezető nyilatkozataiból kiderül, hogy nem a frissen bemutatott A390-es, hanem annál nagyobb, a Porsche Cayenne kategóriájába eső SUV jelentené az ideális amerikai kísérőmodellt az A110 mellé. Ezzel az Alpine közvetlenül a prémium, nagy teljesítményű családi SUV-k világába lépne, ami új bevételi forrást és komoly presztízsnövekedést hozhat.
Az Alpine DNS-e a tét
Krief ugyanakkor hangsúlyozza, hogy nem akarnak olyan óriásmodellt piacra dobni, amely idegen az Alpine sportos, könnyedségre épülő DNS-étől. A „tovább gondolkodnak” megfogalmazás arra utal, hogy a mérnökök és a menedzsment még keresi azt az egyensúlyt, ahol a SUV megfelel az amerikai igényeknek, de közben hű marad a márka karakteréhez.
Csúszhat az amerikai rajt
A terjeszkedés pontos menetrendje egyelőre nincs kőbe vésve, így kérdéses, mennyi idejük marad a végső döntésre. Korábban 2027-et emlegették lehetséges induló évnek, ám a mostani kommunikáció alapján az sem kizárt, hogy csak az évtized végére nyitják meg az első Alpine márkakereskedéseket az Egyesült Államokban.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


