A Goodyear Dunlop helyközi szállításban használt Goodyear Regional RH II abroncsai is bekerülnek a vállalat melegfutózott NextTread termékcsaládjába. A NextTread újrafutózott abroncsok új típusai közül a hajtott kerékre szerelhető RHD II a három legnépszerűbb méretben, azaz 315/80R22.5, 315/70R22.5 és 295/80R22.5 méretekben lesz kapható, míg a pótkocsik számára készülő RHT II a közkedvelt 385/65R22.5 méretben.
Az új NextTread RH II melegen futózott abroncsok futófelületének mintázata ugyanolyan, mint az új Goodyear Regional RHD II és RHT II abroncsoké. Az újrafutózás során a Goodyear Dunlop NextTread melegfutózó eljárásában a meglévő karkaszra az abroncs lehorzsolása után vulkanizálatlan futókeveréket visznek fel. Az abroncsot ezután formában felhevítik, ennek eredményeként a gumi vulkanizálódik és kialakul az új futófelület. Mivel a futófelület kialakítása megegyezik az új NextTread RH II abroncsokéval, az újrafutózott abroncsok futásteljesítménye is magas lesz, csökkentve a flották üzemeltetőinek költségeit.
A Goodyear Dunlop karkaszok mellett a NextTread termékek előállításához egyéb karkaszok is felhasználhatók, kialakításuktól és állapotuktól függően. Az új NextTread RHD II 315/80R22.5, 315/70R22.5 és 295/80R22.5 méretekben, míg a NextTread RHT II 385/65R22.5 méretben kapható. A cég összes melegfutózott NextTread terméke vállalaton belül, a Goodyear Dunlop újrafutózó üzemeiben készül; a franciaországi Riomban, a németországi Wittlichben és a nagy-britanniai Wolverhamptonban. A Goodyear Dunlop melegfutózási technológiájának minőségét ugyanazok a szabványok garantálják, melyeket az új abroncsok gyártása során is alkalmaznak.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


