Az új évvel a Volkswagen betekintést ad a vállalat jövőbeni mobil elektromos gyorstöltő állomás rendszerébe.
Ezeket önállóan, az energia forrásától függetlenül ott lehet felállítani, ahol szükség van rájuk: például a városok parkolóiban, vállalati területeken, vagy nagyszabású rendezvények ideiglenes töltőállomásaiként. A mobil töltőállomás a mobil telefonokat használók által ismert, az energia tárolására alkalmas power bank-ként is működik, de ez az elektromos autók kiszolgálására alkalmas. 360 kWh-ig terjedő teljesítménye akár 15 elektromos hajtású autó töltésére is képes, és alkalmas az új I.D család autóinak töltésére is.’
A gyorstöltési technológiának köszönhetően a töltési folyamat “ átlagosan 17 percet vesz igénybe. Amennyiben az integrált akkumulátor rendszer energia töltöttségének foka 20%-ra esik, a kimerült töltőrendszer szerepét automatikusan egy feltöltött egység veszi át. Ha a töltőállomás legalább 30 kW-os váltóáramú energiaforráshoz kapcsolódik, a töltőrendszer automatikus feltölti magát. Ugyanakkor, ha az energiaforrás megújuló, azaz szél- vagy napenergia által termelt energiaforráshoz kapcsolódik, a töltőállomás alkalmas a fenntartható energia ideiglenes tárolására is, és ezzel a széndioxid-mentes mobiltás támogatására.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


