Az Opel Grandland palettáján megjelent a konnektoros hibrid változat, amely a benzinmotoros és a tisztán elektromos modell mellé érkezett. Ez az új változat az első benyomások alapján az “arany középút” szerepét tölti be, hiszen kiválóan ötvözi a két világot. A PHEV modell formavilága szinte teljesen megegyezik a többi változattal, az egyetlen észrevehető különbség a két töltőnyílás jelenléte.
Új hajtáslánc
A Grandland konnektoros hibridjének szíve egy német gyártmányú, 1,6 literes turbós, négyhengeres benzinmotor, amelyet Szentgotthárdon gyártanak. Ez a motor 150 lóerőt produkál, és egy 125 lóerős villanymotorral párosulva a rendszerteljesítmény 195 lóerőre és 350 Nm maximális nyomatékra nő. Az autó 7,8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, végsebessége pedig 220 km/h. A 17,9 kWh kapacitású akkumulátorral akár 87 kilométert is meg lehet tenni tisztán elektromos hajtással, míg a teljes hatótáv körülbelül 900 km.
Kényelem és biztonság
A Grandland PHEV méretei változatlanok maradtak: 4,65 méter hosszú, közel két méter széles és 1,66 méter magas. Az autó tágas utasterével és 550 literes csomagtérrel (amely 1645 literre bővíthető) ideális családi autónak. A csomagtérből az akkupakk nem vesz el helyet. A kormányzása steril, de a futómű hangolása ügyesen elrejti az autó tömegét, így a kanyarokban stabilan viselkedik. A biztonsági felszereltsége példás, nem hiányzik egyetlen fontos vezetősegéd sem.
Ár, felszereltség
A Grandland PHEV Edition felszereltséggel 16 090 000 forinttól kapható, míg a gazdagabban extrázott GS változat egymillió forinttal drágább. Az első benyomások alapján a PHEV modell a legjobb választás a Grandland palettáján, bár drágább, mint a lágy hibrid változat. Az ár azonban indokolt, hiszen a konnektoros hibrid sokkal meggyőzőbb teljesítményt nyújt.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


