Napvilágot láttak az első fotók a Nissan legújabb szedánjáról, az N6-ról, amely újabb bizonyíték arra, hogy a márka erőteljesen jelen van a kínai autópiacon. A Dongfenggel közösen fejlesztett modell külseje az előző, nagy sikerű N7 elektromos verziót idézi, de jelentős műszaki eltéréseket mutat. Az N6 hibrid hajtásláncot kapott: a szívét egy 1,5 literes, 101 lóerős benzinmotor adja, amit egy 208 lóerős villanymotor egészít ki. Ez a kombináció a konnektoros hibrid technológiára utal, de pontos értékek az elektromos hatótáv és a kombinált teljesítmény terén egyelőre nem ismertek.

Kínában a premier, Európa egyelőre várhat
Az N6 piaci bevezetése kezdetben csak Kínában történik meg – legalábbis a jelenlegi információk szerint. Az N7 tisztán elektromos sedan nagy sikere Kínában azonban arra utal, hogy a Nissan már a globális terjeszkedésen is dolgozhat. A N6 éppen ezért a jövőben akár Európa útjain is megjelenhet, bár erről hivatalos megerősítés még nem érkezett.
Hajtáslánc és piaci kilátások
A Nissan N6 legnagyobb újítása a konnektoros hibrid hajtáslánc, amely a benzin- és villanymotoros egység erejét ötvözi. A modell tisztán elektromos, EV üzemmódban megtett hatótávjáról még nincsenek hivatalos adatok. Ugyanakkor az N7 helyzetét, népszerűségét és a Nissan fejlesztési stratégiáját látva nem kizárt, hogy az N6 is nemzetközi sikerekre számíthat.
Még sok a kérdőjel, de a Nissan lendületben van
A kiszivárgott képek és technikai információk alapján az N6 új dimenziót jelenthet a Nissan szedán kínálatában. Az elektromos jövő és a hibrid technológia együttesen tovább erősíthetik a márka piaci pozícióját, különösen a kínai, s valószínűleg a jövőben az európai vásárlóközönség körében is.
Az N6 elsődlegesen tehát a kínai piacot célozza, de a Nissan villamosítási törekvései miatt a modell akár globális karriert is befuthat – a következő hónapokban várható, hogy további részletek és hivatalos adatok látnak napvilágot.





![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)

































![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)


