A Hyundai bemutatta legújabb koncepcióautóját, az Insteroidot, amely a márka jövőbe mutató vízióját testesíti meg. Az apró, de rendkívül karakteres modell az Inster továbbfejlesztett változata, célja pedig az élvezetes elektromos autók fejlesztésének új irányait kutatni.
Formatervezés: a múlt és a jövő találkozása
Az Insteroid dizájnja egyedi módon ötvözi a retró versenyautók és a modern WRC raliautók stílusjegyeit. A hatalmas, szögletes szélesítések és a perforált első felnik a múltat idézik, míg a hátsó szárny és az aerodinamikus elemek a jelen technológiai megoldásait tükrözik. Az autó megjelenése első pillantásra szokatlan lehet, de minél tovább szemléljük, annál inkább lenyűgöz.
Minimalista belső tér futurisztikus részletekkel
Az utastér kialakítása a versenyautók puritán funkcionalitását követi: csak a legszükségesebb kezelőszervek kaptak helyet. Ugyanakkor futurisztikus elemekkel is találkozunk, például a repülőgépek pilótafülkéjét idéző, több kisebb kijelzőből álló műszeregységgel. Egy különleges extra a hátsó ülések helyén található Hyundai Beat House hangrendszer, amely páratlan zenei élményt nyújt. Az utastérben visszatérő aranyos szellem grafika játékosságot kölcsönöz az összképnek.
Technikai részletek: egyelőre titokban
Bár az Insteroid hajtásláncáról még nem árult el részleteket a Hyundai, minden jel arra utal, hogy elektromos meghajtású lesz. A modell tehát nemcsak dizájnjával, hanem technológiai innovációival is új mércét állíthat fel az autóiparban.
A Hyundai víziója: álomból valóság
Eduardo Ramírez, a Hyundai európai dizájnrészlegének vezetője szerint az Insteroid „a modern álomautót reprezentálja”, amelynek célja, hogy inspirálja és lelkesítse az embereket. Bár az autó április 1-jén debütált – ami sokak számára tréfának tűnhetett –, maga a koncepció komoly üzenetet hordoz: a Hyundai elkötelezett az elektromos autók élményközpontú fejlesztése mellett.
Az Insteroid tehát nem csupán egy tanulmányautó; ez egy előremutató kísérlet arra, hogy újradefiniáljuk, mit jelent vezetni egy elektromos járművet.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


