Rengetegen választották a Hyundai típusait 2016 első félévében – ez derül ki az európai autóipari szervezet, az ACEA által közzétett adatokból.
A Hyundai 10,2 százalékkal növelte eladásait az előző év azonos időszakához képest, ami új rekordot: 261 586 darab eladott autót eredményezett, miközben a piac összességében csupán 9,1 százalékkal nőtt.
Június hónapban a Hyundai Motor 12,7 százalékos növekedést könyvelhetett el 2015 hatodik hónapjához képest; ugyanezen időszakban a piac átlagosan 6,5 százalékot erősödött, ami azt jelenti, hogy a márka folyamatosan növeli lendületét az európai piacon.
A Hyundai modellek 80 százaléka megújult vagy teljesen lecserélődött 2015 során, így a vállalat ma az európai autópiac legfiatalabb modellkínálatával rendelkezik. Ez a megújulási stratégia is támogatta az értékesítési darabszámok idei, számottevő emelkedését: a Hyundai minden kategóriában, a személyautóktól a crossovereken át a szabadidőjárművekig elismerésre méltóan teljesített.
Legutóbb a vadonatúj Tucson család kínálata gyarapodott új motor- és sebességváltó opciókkal, míg a Santa Fe és Grand Santa Fe modellek friss dizájnnal, továbbfejlesztett biztonsággal és modern technológiákkal erősítették a Hyundai szabadidőjármű-kínálatát.
2016 második félévében ismét egy új modell teszi még szélesebb körben vonzóvá a Hyundai márkát az európai vásárlók előtt: ősszel érkezik a piacra a vadonatúj IONIQ modell. A világ első olyan gépkocsijaként, amely három különböző, részben vagy teljesen elektromos hajtásláncot kínál, az IONIQ a várakozások szerint új ügyfelek számára teszi majd érdekessé a Hyundai márkát.
„Folyamatosan bővülő modellkínálatunk minden eddiginél több ügyfelet vonz a Hyundai márkához, ami a fenntartható fejlődés lehetőségét nyitja meg előttünk” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „A vadonatúj IONIQ friss alternatívát kínál azon ügyfelek számára, akik korábban talán nem számoltak a Hyundai márkával, így közelebb juttatva bennünket azon célunk megvalósításához, hogy az első számú ázsiai gyártóvá váljunk Európában.”





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


