Aranyszínben pompázik a Lexus LC belpiacos különkiadása
Mindössze két hónapon át rendelhető a Lexus LC Luster Yellow kiadása. Gazdag felszereltségén kívül az egyedi fényezés aranyos ragyogása teszi ellenállhatatlanná.
Nem sok autónak áll jól a sárga szín. Ennek jó oka van: a sárga a legfeltűnőbb szín, a látható színtartomány legvilágosabb árnyalata. Boldogságot és optimizmust áraszt, energiát és kreativitást sugároz, önbizalmat és önbecsülést ébreszt – ugyanakkor ezek esetleges árnyoldalai, az impulzivitás, az önfejűség, a kritikus szemlélet is megjelennek benne . Az emberi szervezetre élénkítő hatást gyakorol, tudatosságot ébreszt, fokozza a szellemi tevékenységet. Csak olyan autónak áll tehát jól, amelyik tele van energiával, amelynek képességei alátámasztják magabiztosságát, és amely kreatív gondolatokat ébreszt az emberben – egy szóval, amelyik a négykerekű ranglétra legtetején áll.
Nem véletlen, hogy világszerte az autóvásárlók mindössze két százaléka választja a sárga valamely árnyalatát (eltekintve természetesen a taxisok és egyéb szolgáltatók „foglalkozási ártalomként” elszenvedett sárgulásától) – ugyanakkor a fentiek azt is megmagyarázzák, miért kanyarodik vissza a Lexus LC luxuskupé újra és újra ennek a színnek valamelyik árnyalatához.
A 2016-os SEMA kiállításon bemutatott egyedi átépítéstől kezdve az észak-amerikai LC inspiration széria lobbanó sárgáján (Flare Yellow) át a Párizsi Autószalon sztárjáig, az LC Yellow Edition modellig ragyogóan mutat sárgában a kétajtós zászlóshajó. Tulajdonképpen az a furcsa, hogy a modell előtanulmányánál, az LF-LC koncepciónál nem fedezték fel ezt a lehetőséget – egy másik tanulmány, az LF-C2 viszont már szemkápráztató aranyszínben lépett a közönség elé 2014 novemberében.
Részben ez utóbbinak a hagyatéka előtt tiszteleg a Lexus, amikor a napokban bemutatta az LC Luster Yellow Editiont – ezúttal a japán belpiacon. A limitált széria kizárólag az év végéig elérhető, és bár sok hasonlóságot mutat az észak-amerikai és európai kiadásokkal, nem teljesen ugyanolyan. A karosszériát aranyos ragyogású Nápoly-sárga színre fényezték, amellyel klasszikus kontrasztot alkotnak a 21 colos, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák fekete betétei. Az utastérben sárga Alcantara díszíti az ajtókat, a fehér bőrüléseket kétsoros sárga öltések teszi még elegánsabbá, rímelve a műszerfalra, a padlókonzolra és a kormánykerékre.
A gazdagon felszerelt Luster Yellow kivitel az LC mindkét hajtásláncával elérhető, a 477 lóerős, ötliteres V8-assal éppúgy, mint a 3.5 literes V6-os szívómotorra épülő, 356 lóerős hibrid erőforrással.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


