A Honda 2025 őszén mutatja be a Civic e:HEV frissített változatát, amely új dizájnnal, modern belső térrel és továbbra is kiemelkedő hibrid teljesítménnyel várja a vásárlókat.
Markáns külső, sportos részletek
Az ikonikus modell minden felszereltségi szinten határozottabb, élesebb vonalakkal, új hűtőrács- és fényszórókerettel, valamint fényes fekete hűtőmaszkkal jelenik meg. Az átdolgozott lökhárítók és a sportos légterelők tovább növelik az autó karakterét, a kettős színű könnyűfém kerekek pedig már Advance és Sport kivitelben is elérhetők. Az új Seabed Blue fényezés tovább hangsúlyozza a Civic aerodinamikus megjelenését, miközben a klasszikus és új, exkluzív színek is megtalálhatók a kínálatban.
Megújult, elegáns beltér
Mindegyik felszereltségi szintnél fekete tetőkárpit és ajtóoszlopok gondoskodnak az elegáns belső atmoszféráról. Az Advance változat hangulat- és lábtérvilágítást kapott, a Sport kiadásban fűthető kormánykerék emeli a komfortot. A továbbfejlesztett 10,2”-os digitális műszeregység áttekinthetőbb és gyorsabb információelérést biztosít, az Elegance modelleknél pedig vezeték nélküli telefontöltés jelent meg.
Gazdaságos és nagy teljesítményű hibrid technológia
A Civic e:HEV továbbra is nagy teljesítményű, kétmotoros hibrid hajtáslánccal készül, amely optimális egyensúlyt teremt a takarékos üzemeltetés és a dinamikus vezetési élmény között. Az e:HEV rendszer villany- és benzinmotorral működik együtt, kiemelkedő gazdaságosságot és megbízható gyorsulást nyújt.
Fejlett biztonsági csomag
A Honda SENSING biztonsági rendszer az összes felszereltségi szinthez alapfelszereltségként jár, többek között ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszert, széles látószögű kamerát, fejlett LED-fényszórókat és automatikusan elsötétedő belső visszapillantót kínál. Az új modell még magasabb szintű védelmet nyújt a közlekedők számára.
Az új Honda Civic e:HEV szeptembertől érhető el Európában, modern dizájnnal, továbbfejlesztett felszereltséggel és a kategória egyik leginnovatívabb hibrid hajtásláncával.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


