Az Opel Corsa Electric, amely két éve került bemutatásra, most egy fontos fejlesztésen ment keresztül. Bár a modell még nem érte el azt a kort, amikor ráncfelvarrásra lenne szükség, az Opel szakemberei úgy döntöttek, hogy a hatótávot növelik, ezzel tovább erősítve a villanyautós szegmens-béli pozícióját a piacon.
Technikai fejlesztések
A Corsa Electric továbbra is 156 lóerős villanymotort és 51 kilowattórás akkumulátort tartalmaz, de a fejlesztéseknek köszönhetően a korábbi 405 kilométeres hatótávot sikerült 429 kilométerre növelni. Ez a fejlődés a továbbfejlesztett akkumulátor csomagnak és az optimalizált erőforrásnak köszönhető. A gyártó szerint a fogyasztás mostantól 14,2 kWh/100 kilométer környékén alakul majd.
Gyors töltés és hatékonyság
A töltési idő is jelentősen csökkent, hiszen egy 100 kilowattos DC oszlopon mindössze kevesebb mint fél óra alatt lehet az akkumulátort 80 százalékra feltölteni. Ez a fejlesztés különösen fontos azoknak, akik gyakran használják az autót hosszabb utakon is.
Ár, elérhetőség
Bár a magyarországi ár egyelőre nem nyilvános, Németországban a YES kivitelben az extra 24 kilométeres hatótáv ellenére sem emelkedik az ár. Ez reménykeltő hír a magyarországi vásárlók számára is, akik talán hasonló áron szerezhetik majd be az új modellt.
Az Opel Corsa Electric fejlesztése jelentős lépés az elektromos autók terén, hiszen a növelt hatótáv és a hatékonyabb töltési lehetőségek tovább növelik a modell vonzerejét. Azok, akik az elektromos autókban látják a jövőt, most még inkább megfontolhatják a Corsa Electric beszerzését, különösen, ha figyelembe vesszük a potenciálisan stabil árat is.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


