Kovács Ágnes autót váltott, Opelből Opelbe, Mokkából Mokkába ült, de ez már az új Mokka X. Úszó olimpiai és világbajnokunk másfél éve lett az Opel márkanagykövete és egyben az Mokkával versenyző Opel Dakar Team tiszteletbeli tagja.
Stílszerűen az új autó átadása most is az Opel Dakar Team sajtótájékoztatóján történt, ahol Szalay Balázs és Bunkoczi László bejelentette, hogy idén sem itthon Szilvesztereznek: az összeszokott páros az Africa Race-en indul december 31-én és a kitűzött cél nemcsak az, hogy sikeresen végig menjenek, hanem, hogy sikerüljön nyerniük.
A sajtóértekezleten Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy Balázsékkal már 13 évre nyúlik vissza a cég kapcsolata. Támogatóként az Opelnek kiemelten fontos az a csapatszellem és küzdeni tudás, ami az Opel Dakar Team jellemzője és az is, hogy Balázs és Laci személyében már több, mint egy évtizede két elismert márkanagykövete van az Opelnek.
Ehhez, mármint a márkanagyköveti csapathoz, illetve a Mokka révén az Opel Dakar Teamhez csatlakozott tavaly Kovács Ágnes olimpiai- és világbajnok úszó. Ági most is megismételte: nem hiszi, hogy valaha is beül majd a Mokka versenyautóba hiába kapacitálják a fiúk, de nagy örömmel használta eddig is „civil” Mokkáját a közutakon, amelyet most egy új Mokka X vált fel. Koncz Gábor még a sajtótájékoztató alatt megmutatta az új autó kulcsát, majd az esemény végén Gábor, Ági valamint Balázs és Laci kivonultak az épület elé, ahol a versenyautó mellett állt az aranyszínű Mokka X. A „ki adja oda a kulcsot” kérdést demokratikusan úgy oldották meg, hogy hárman egyszerre adták át Kovács Áginak.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


