Az új Grande Panda az olasz városi mobilitás ikonjaként újragondolja a klasszikus típus formavilágát. A karosszéria négyméteres hosszban tágas teret, jellegzetes négyzetes elemeket és retró utalású belső dizájnt kínál, miközben minden porcikája modern technika, a fenntartható anyaghasználat jegyében. A LaPrima változat részletgazdag kidolgozásával, sötétített üvegekkel és 17”-os könnyűfém felnikkel tűnik ki a kategóriából.
MHEV hajtás: dinamika és takarékosság
A 1,2 literes, háromhengeres turbómotor 110 lóerő teljesítményre képes, 205 Nm maximális forgatónyomatékkal, melyhez egy 48V-os lítium-ion akkupakk párosul, s mindezt egy kifinomult hatfokozatú eDCT automata sebességváltóval kapcsolják össze. A rendszer erőssége a start-stop funkció, az elektromos kúszás és parkolás, valamint az, hogy alacsony tempónál (kb. 30 km/h alatt) akár egy kilométert is lehet tisztán elektromos üzemben megtenni—tehát valóban kényelmesen, teljesen hangtalanul suhanhatunk a városi forgalomban.


Vezetési élmény, komfort, fogyasztás
A Grande Panda Hybrid játékosan, agilis módon reagál minden útra: futóműve stabil, tompítja a hullámokat, miközben a kormányzás visszajelzése városi manőverekhez optimális, parkoláskor és szűk utcákban is kiemelkedően segítőkész.









Az eDCT váltó zökkenőmentesen működik, nem kell a kuplunggal fáradozni, és a rendszer összesített fogyasztása valós körülmények között is tartja az 5,0 l/100 km értéket. Az 44 literes tank hatótávot is bőven biztosít, üzembiztosan kiszolgálja a közlekedőt akár napi ingázás vagy hétvégi kiruccanások alatt.




Praktikum, csomagtér, belső tér
A Panda Hybrid ötszemélyes, de inkább négy felnőtt számára kényelmes. A csomagtér 350 literes, ami a városi autók között jó érték, akár nagybevásárlás vagy utazás alkalmával sem szorít kompromisszumokra.


















A belső tér újrafelhasznált anyagokból készült, modern infotainment rendszer (10,25” érintőképernyő) és ergonomikus ülések teszik még otthonosabbá mindennapos használat során.














Városi legenda új fejezetben
A Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima igazolja, hogy az olaszok a legújabb generációban is tudnak szerethető, praktikus és meglepően dinamikus városi autót gyártani, a hybrid rendszerrel pedig minden napi rutin fenntarthatóbb, kényelmesebb és takarékosabb – akármelyik motorizációban is választjuk.
Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima specifikációk
Motor
Motortípus: soros, 3 hengeres, turbó, MHEV, benzin
Lökettérfogat: 1199 cm³
Maximális teljesítmény: 110 LE @ 5500 ford./perc
Maximális forgatónyomaték: 205 Nm @ 1750 ford./perc
Erőátvitel: elsőkerékhajtás, 6 fokozatú manuális váltó
Akkumulátor: 0,9 kWh lítium-ion, 48V MHEV rendszer
Méretek, egyéb műszaki adatok
Hossz: 3990 mm
Szélesség: 1760 mm
Magasság: 1550 mm
Tengelytáv: 2540 mm
Gumiabroncsok elöl: 205/45 R17
Gumiabroncsok hátul: 205/45 R17
Tömeg, üresen: kb. 1200 kg
Megengedett össztömeg: kb. 1725 kg
Csomagtartó mérete: 400 liter, bővíthető
Üzemanyagtartály mérete: 44 liter
Menetteljesítmények
Végsebesség: kb. 190 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra: kb. 9,0 s (gyári)
Fogyasztási adatok
Saját, mért eredmény (átlagos használattal)*
Városi: 5,2–6,0 l/100 km
Országúti: 4,5–5,2 l/100 km
Vegyes: 5,0–5,6 l/100 km
Gyárilag mért eredmények
Városi: 5,2 l/100km
Országúti: 4,5 l/100km
Vegyes: 5,0 l/100km
CO2 kibocsátás: 114–124 g/km (WLTP)
Bővebb információ a Fiat magyarországi képviseletének honlapján érhető el.
Még több fotó: Autoaddikt.hu





![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)




























![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-238x178.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-238x178.jpg)
![[TESZT] Fiat 500 1.0 BSG MHEV 6MT Launch Edition – divatosan is lehet hatékony](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-500-1-0-bsg-mhev-lagy-hibrid-6mt-launch-edition-teszt-autoaddikt-30-238x178.jpg)





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


