A Ford Mustang Mach-E GT Rally AWD a legendás izomautó elektromos reinkarnációjának legújabb és legizgalmasabb változata. Ez a modell ötvözi a Mustang nyers erejét az elektromos hajtás előnyeivel, mindezt egy rally-inspirált csomagban. Megnéztük, próbáltuk, teszteltük.
Teljesítmény, ami azonnal lenyűgöz
A Mach-E GT Rally szíve egy kettős villanymotor, amely lenyűgöző 480 lóerőt (358 kW) és azonnali 700 Nm nyomatékot biztosít. Ez az irdatlan erő 0-ról 100 km/h-ra mindössze 3,4 másodperc alatt repíti az autót. A 120 mph-s (193 km/h) végsebességgel pedig a GT Rally nem marad le a hagyományos sportautóktól sem.


Terepre hangolva, de az utcán is otthon érzi magát
A GT Rally igazi különlegessége a terepre hangolt futómű. A MagneRide felfüggesztés, a megemelt hasmagasság és a speciális Michelin CrossClimate2 abroncsok kombinációja kiváló teljesítményt nyújt laza felületeken. A RallySport vezetési mód lehetővé teszi a nagyobb csúszásokat és lineárisabb gázreakciót biztosít a jobb irányíthatóság érdekében.








Meglepő módon ez a terepre hangolt setup az aszfalton is remekül teljesít. A puhábbra hangolt felfüggesztés és a vastagabb gumik kényelmesebbé teszik a városi közlekedést, miközben a handling sem szenved jelentős hátrányt.




Hatótáv, töltés
Az EPA szerint a GT Rally 265 mérföldes (426 km) hatótávval rendelkezik. Bár ez nem a kategória legjobbja, a mindennapos használathoz tökéletesen elegendő. A 150 kW-os DC gyorstöltéssel 10-80% közötti töltöttség 45 perc alatt elérhető.





Beltér és technológia
A Mach-E GT Rally beltere tágas és modern. A 15,5 hüvelykes központi érintőképernyő és a 10,2 hüvelykes digitális műszerfal dominálják a műszerfalat1. A legújabb SYNC rendszer támogatja a vezeték nélküli Android Auto és Apple CarPlay funkciókat.




A Ford BlueCruise rendszere kézlevétel nélküli vezetést tesz lehetővé bizonyos autópálya-szakaszokon, bár fontos megjegyezni, hogy ez nem teljesen önvezető rendszer.







A Ford Mustang Mach-E GT Rally AWD egy izgalmas új fejezetet nyit az elektromos sportautók történetében. Ötvözi a Mustang örökségét a modern technológiával és a rally-inspirált képességekkel. Bár az ára (61 990 dollártól) nem alacsony, cserébe egy sokoldalú, izgalmas és környezetbarát sportautót kapunk.









Ez a modell bizonyítja, hogy az elektromos autók is lehetnek izgalmasak és érzelemgazdagok. A Mach-E GT Rally nem csak egy újabb EV, hanem egy igazi Mustang a 21. századra hangolva.
2024 Ford Mustang Mach-E GT Rally specifikációk
Motor
Motortípus: elektromotor, AWD
Lökettérfogat: N/A
Maximális teljesítmény: 480 LE @ N/A ford./perc
Maximális forgatónyomaték: 700 Nm @ N/A ford./perc
Erőátvitel: AWD, irányváltó
Akkumulátor: 91 kWh
EPA becsült hatótáv: 426 km
Méretek, egyéb műszaki adatok
Hossz: 4743 mm
Szélesség: 1881 mm
Magasság: 1625 mm
Hasmagasság: 147 mm
Tengelytáv: 2984 mm
Gumiabroncsok elöl: 245/45 R20
Gumiabroncsok hátul? 245/45 R20
Tömeg, üresen: 2258 kg
Megengedett össztömeg: 2792 kg
Csomagtartó mérete: 402 liter, 1420 literig bővíthető
Üzemanyagtartály mérete: N/A liter
Menetteljesítmények
Végsebesség: 193 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra: 3.4 s (gyári), 3.5 s (saját mérés)
Fogyasztási adatok
Saját, mért eredmény
Városi: 21-23 kWh/100 km
Országúti: 22-26 kWhl/100 km
Vegyes: 12-28 kWh/100 km
Gyárilag mért eredmények
Városi: N/A l/100km
Országúti: N/A l/100km
Vegyes: N/A l/100km
CO2 kibocsátás: 0 g/km
Bővebb információ a Ford magyarországi képviseletének honlapján, IDE kattintva.
Még több fotó: AutóAddikt Facebook oldal





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)




























![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-238x178.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-238x178.jpg)
![[TESZT] Ford C-Max Energi (2013) – Plug-in hibriddel Los Angeles utcáin és elővárosi részein](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-c-max-energi-phev-usa-2013-teszt-autoaddikt-3-238x178.jpg)





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


