A magyar autópiac novemberben folytatta az idei évben tapasztalt pozitív trendet, és az elmúlt hónapok rekord darabszámainak köszönhetően év végére megközelítheti a régen látott 100 ezer darabos álomhatárt. A Ford ebben a fokozott versenyben is meg tudta őrizni, sőt növelni tudta idei elsőségét, több mint 1500 autóval előzi meg a második helyezettet – áll a gyártó magyarországi képviseletének sajtóközleményében.
A piac élénkülésének, a megújult termékpalettánknak, és az idén bevezetett új Focus-nak, Mondeo-nak, de leginkább a megújult haszonjármű palettának és a Növekedési Hitel Programnak köszönhetően a Fordnak ismét sikerült megőriznie piacvezető pozícióját. Az autógyártó az év első 11 hónapjában 10792 db új autót értékesített hazánkban, ami 1192 darabbal múlja felül a tavalyi év hasonló időszakát, és 12 százalékos piaci részesedést jelent.
„Novemberben ismét – idén immár ötödször sikerült meghaladnunk a havi 1000 db-os álomhatárt, és főleg a rendkívül kedvező hitelprogramnak és a jól tervezett raktárkészletnek köszönhetően 1057 db új Ford-ot regisztráltunk Magyarországon” – mutat rá Szamosi Viktor, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója.
„Kiemelendő a haszonjármű palettánk, és ezen belül is a Ranger sikere, melyből idén a legtöbbet – 164 darabot – novemberben értékesítettünk. Márkakereskedői hálózatunk rendkívül sikeresen vett részt a falubusz programban is, melynek keretében 219 Transit Custom, és 83 darab M1es Transit talált gazdára, tehát 302 kistelepülési önkormányzat és non-profit szervezet élvezi majd a jövőben a Ford személyszállító haszongépjárműveinek technológiai újdonságait” – avat be Dalos Attila, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


