A Hankook Tire prémium abroncsgyártó kinevezte új ügyvezető igazgatóját egyetlen európai gyárának élére. Hwang Seong Hak korábban Kínában, a Jiaxing városban található Hankook gyárat vezette, szintén ügyvezetői pozícióban.
Az új ügyvezető 1987-ben csatlakozott a Hankookhoz, így az elmúlt 30 évet a cég kötelékében töltötte. Pályafutását mérnökként kezdte a személyabroncs technikai osztályon. Az évek során megfordult a kutatás- fejlesztési osztályon, majd az első szerelésű (OE) abroncsok fejlesztésein is dolgozott. 2005-ben került a kínai gyárba, és 2009-ben már ügyvezető igazgatóhelyettessé lépett elő, négy évvel később, 2013-ban pedig kinevezték a Sanghajtól 50 km-re található gyár ügyvezető igazgatójává. Széleskörű tapasztalatainak köszönhetően ideális jelöltnek bizonyult, hogy Lee Sang IL nyugdíjba vonulása után január elsejétől átvegye a magyar gyár vezetését.
„Nagyon örülök, hogy a rácalmási gyár igazgatójaként folytathatom munkásságomat. Európa egyetlen Hankook gyárának vezetőjeként elsődleges szempontom lesz a prémium minőség fenntartása, munkámmal azon leszek, hogy megfeleljek a magas elvárásoknak, célom, hogy méltó utódja legyek elődömnek. Nagy örömömre szolgál, hogy lehetőségem nyílik az európai autóipar élbolyában dolgozni” – nyilatkozta az ügyvezető. Hwang Seong Hak a szöuli Hanjang Egyetemen szerzett gépészmérnöki diplomát, házas és két felnőtt lánya van.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


