Még korábban kiderült, hogy a bal oldali kormányösszekötő gömbfej enyhén lóg projektautónkon, az 1997-es Mercedes-Benz S420 W140-en. Egy rövid CVH-revíziót követően kiderült, mire is lesz szükség a mutatványhoz. Mint mindig, most is a Mercibolt.hu biztosította számunkra az alkatrészeket.
Nézzük is a listát:
- Bal oldali kormányösszekötő, 2 gömbfejjel (A1403300003), Lemförder
- Jobb oldali korányösszekötő, 2 gömbfejjel (A1403300003), Lemförder
- Középső kormányösszekötő rúd, 2 gömbfejjel (A1404600805)
- Kormány lengéscsillapító rúd (A1404630332), Mercedes gyári
- Segédkar javító szett (A1404600819), FEBI Bilstein
Mint ahogyan az látható is, az alkatrészek java nem gyári Mercedes. Szimplán azért, mert nem rendelhető jelenleg eredetiben a kormányösszekötő szett (kivéve a lengéscsillapítót). Ugyanakkor az is egyértelmű, hogy a Lemförder maga a gyári alkatrészbeszállító, az is volt anno, úgyhogy végeredményben gyári Mercedes alkatrészeket kaptunk így is, gyári Mercedes cikkszámok nélkül. Annyi baj legyen.
Tehát megvan minden ahhoz, hogy az 1997-es W140-es megújuljon a kormányösszekötőket tekintve. Már csak az maradt hátra, hogy a megfelelő szervizhátteret megtalálhassuk, alapvetően az alkatrészek beszerelése utáni futóműállítás tekintetében. Természetesen minden részletet megírunk azonnal, ahogy lezajlottak az események.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)








































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


