A Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure 265/65 R17 méretű gumiabroncsa első helyezést ért el a DriveOut magazin által végzett All Terrain (többcélú) gumiabroncsokat összehasonlító teszten.
A tesztelt 7 gumiabroncs közül a Goodyear új, aszfalton és terepen egyaránt használható gumiabroncsa 97,46%-os összteljesítménnyel a legjobb eredményt érte el. A győzelem jól mutatja a Goodyear nagy múltra visszatekintő tapasztalatait és folyamatos innovációját az összkerékhajtású autókra való gumiabroncsok kategóriájában.
Fékteszt
A DriveOut magazin aszfalton történő fékezési tesztjén három vészfékezést végeztek 100 km/óra sebességről. A Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure átlagos féktávolsága 35,8 méter volt, ezzel a legjobb fékhatást érte el.
A DriveOut magazin földúton is megvizsgálta a gumiabroncsok fékezési tulajdonságait. Ennek során három vészfékezést végeztek 70 km/óra sebességről. Ebben a tesztben a Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure megosztott első helyet ért el.
Oldalfal vizsgálat
Az oldalfal vizsgálatát az egyik legfontosabb tesztnek tartják 4×4-es gumiabroncsok kategóriájában, mivel ez a vizsgálat megmutatja, mennyire képes ellenállni a gumiabroncs az oldalfal vállrészébe szúródó éles tárgyaknak. A Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure ebben a tesztben is nagyszerűen teljesített, és a második helyet érte el.
A Goodyear mérnökei ultraerős kevlár erősítésű bevonattal látták el a Wrangler All-Terrain Adventure gumiabroncsot. Ez a bevonat megerősíti a futófelületet, ezáltal megfelelő védelmet nyújt a defekt és a szakadások ellen. Ezt a tulajdonságot még tovább javítja a Goodyear Durawall technológiája, amely fokozza a gumiabroncs oldalfalának ellenállását a defekttel és szakadásokkal szemben, mely létfontosságú az oldalfal körüli területen.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


