Nem kevesebb, mint két nappal ezelőtt az Instagramon megjelent egy japán autós szaklap címlapjáról készült fotó, amin a hivatalosan még nem megerősített Lexus LS F látható végleges változatában.
Azt nem sikerült pontosan kideríteni, hogy melyik magazinról van szó (nagy eséllyel a Best Car címoldala látható a fotón). Annyi azonban biztosnak tűnik a kiszivárogtatott információk szerint, hogy az október végén nyíló Tokiói Autószalonra időzíti sportos zászlóshajójának bemutatását a Lexus. A fényképeket egy rajongó készítette a megjelenés előtt álló magazinról; ez ugyan még nem hivatalos kép, de az autó nagyon szériaközelinek tűnik fotón.
Régóta rebesgetett titok, hogy hamarosan érkezik az LC F, a Lexus új generációs padlólemezre épülő túrakupéjának lehengerlő teljesítményű, dinamikus hangolású sportverziója. A legújabb hírek szerint azonban a kétajtós csúcsverzió hajtáslánca a márka luxuslimuzinjába, az LS-be is bekerülhet.
A japán sajtó kész tényként hajlamos kezelni, hogy az LC F (és ezek szerint az LS F is) egy új fejlesztésű 4,0 literes, V8-as turbómotort kap majd, amely akár 590 lóerős és 680 Nm nyomatékú is lehet. Ezzel az LS F méltó ellenfele volna a Mercedes-AMG S 63 (585 LE) sportmodellnek (a BMW egyáltalán nem, az Audi pedig az A8 generációváltása miatt pillanatnyilag nem tud részt venni csúcsmotorizált luxusmodellek küzdelmében.)
A Lexus korábban bejelentette, hogy az október 27-én nyitó Tokiói Autószalonra valami nagy meglepetéssel készül. Azt már márciusban írásba adták, hogy ez nem az LC F lesz – de hogy a lehulló lepel alól az LS F bukkan elő, vagy valami egészen más modellel (ha egyáltalán modellel) készül a márka, egyelőre még nem tudni.
Az LS F bemutatása azért is lenne mérföldkő a Lexus történetében, mert az LS luxusszedán eddigi pályafutása és négy korábbi generációja során egyszer sem készült radikálisan sportos hangolású változat a modellből. Bár több típus is megrendelhető volt feljavított fékrendszerrel, áthangolt felfüggesztéssel, gyorsabban kapcsoló sebességváltóval, érdemi teljesítménynövelést egyik korábbi modellhez sem kínált a gyár.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


