Az Audi az első autógyártó, amely a DTM új korszakát egy ügyfélcsapat bemutatásával köszöntheti. A 2019-es szezonban ugyanis a főként a GT versenyek világából ismert W Racing Team (WRT) a nemzetközi túraautó bajnokságban is megméreti magát. A csapat igazgatója, Vincent Vosse és alakulata két új Audi RS 5 DTM versenyautóval kíván csatlakozni a sorozathoz.
„Az ITR-rel (a sorozat szervezője) közösen keményen dolgoztunk az elmúlt hónapokban, hogy az ügyfélcsapatok számára ismét kinyíljanak a DTM kapui” – nyilatkozta Dieter Gass, az Audi Motorsport vezetője. „Örömmel mutatjuk be a DTM új korszakának első ügyfélcsapatát. Nagyon jól ismerem Vincent Vosse-t és csapatát a Super Touring sorozatból és a GT világában eltöltött hosszú évek közös munkájából. Tudom, milyen kemény a WRT csapata. Biztosan állíthatom, hogy a WRT csapatának is minden esélye megvan arra, hogy eredményes legyen a DTM-ben.”
A belga Baudour a székhelye a 2009-ben alapított W Racing Team csapatának, amely már az első pillanattól sikert sikerre halmozott. A csapat számos, az Audi R8 LMS GT3 versenyautóval begyűjtött győzelemmel és bajnoki címmel szerzett nevet magának a nemzetközi versenyek világában. Ilyen diadal volt például a 24 órás versenyeken szerzett első hely Nürburgring, Spa, Zolder és Dubai pályáin vagy a Sepangban és Bathurstben rendezett 12 órás versenyeken elért első helyezés. Ezen kívül számos bajnoki címet hódítottak el a Blancpain GT sorozatban is, ahol – többek között – Robin Frijns, Nico Müller és René Rast személyében jelenlegi Audi DTM pilóták is ültek a volánnál.
2016. óta a WRT sikeresen szerepel a TCR túraautó kategóriájában is, ahol jelenleg Audi RS 3 LMS versenyautóval küzdenek a legjobb helyezésekért.
„A DTM-be való előrelépés régi nagy álmunk volt” – nyilatkozta Vincent Vosse. „Az Audi család tagjaként érdeklődve követtük a DTM sorozat alakulását, amely mindig is nagyon erős széria volt. A csatlakozáshoz pedig nem is találhattunk volna jobb időpontot: 2019-ben az új 2.0 literes turbómotorok először szerepelnek a sorozatban. Minden csapat nulláról indul az új erőforrásokkal. A gyári csapatokkal megegyező felszerelés áll majd a rendelkezésünkre. Ettől válik a DTM igazán érdekessé számunkra és természetesen a jövőben más csapatok számára is.”





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


