Folytatjuk a DeAgostini Wartburg 353 1:8 méretarányú modelljének építését. Megérkezett a harmadik és negyedik lapszám egyben, neki is fogtunk a harmadik metódusnak.
Mint ahogyan a címből is kiderül, a 3. lapszám a modell újabb fontos részeit tartalmazza.Szépen lassan haladunk, a kerékkel (bal első) kezdtük.
Már eddig is látszott, hogy mennyire élethű (lesz) a Wartburg, most ismét tanúbizonyságot tett a DeAgostini, mennyire értik a dolgukat – és még hol a vége? A mellékelt abroncs kemény, jól bírja majd a tekintélyes modell súlyát, majd’ tömörgumi-hatású. A mintázat is autentikus teljesen, meg a szélesség is helyt áll remekül.





Az első feladat az volt, hogy a keréktárcsát illesszük az abroncsba. Ez kábé LEGO-nehézség a Technic-vonalon, belepattant elsőre. A kerékcsavarokat /4 darab) beleillesztettük a tárcsába, majd az egészet megfordítva jöhetett a felni hátsó peremes része. Ezt négy csavarral fogattuk fel a front-oldalhoz. A végén az egész tárcsát belegyengettük az abroncsba, majd utánahúztuk a csavarokat még egy ízben.





Mindezek után következhetett a kormánykerék és a kormányrúd együttese. Itt sem volt annyira bonyolult a feladat: a kormányrudat belenyomtuk a kormánykerék foglalatába, majd középen egy apró csavarral fogattuk össze a két alkatrészt. Itt viszont nem volt annyira szimpla a feladat, mivel kimondottan erősen rá kellett húzni a csavart a két felületre ahhoz, hogy a kormánykerék ne billegjen a rúdon. Miután ezzel megvoltunk, a duda nyomógombja következett, amelyet hátulról kellett rögzíteni két csavarral.


Talán a leginkább macerás rész ezután jött, amikor a homlokfal felső részére két fényszóró-szabályozó csavart kellett bepattintani. Ezek annyira aprók voltak, hogy neki kellett futni több ízben a siker érdekében, ajánlatos itt a korábban mellékelt csipeszt használni.




Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


