A 32. lapszám a DeAgostini Wartburg 353 1:8 jobb hátsó futóművét tartalmazta, ezt raktuk össze, hasonlóan az előzőhöz.
Legelőször is a féklemez felfogatóját illesztettük a helyére, itt figyelni kellett elsősorban arra, hogy a megfelelő oldalra erősítsük az összesen 4 csavarral rögzítendő elemet. Az apró csappal ellátott résznek befelé kell néznie, ugyanis később majd oda csatlakozik a megfelelő fékcső.





Mindezek után a hátsó trapézlengőkarba belecsavaroztuk a lengécscsillapító dugattyúját, ahol is kiemelten kellett figyelnünk arra, hogy a kiugró kampós rész megfelelő irányba álljon, ugyanis erre ment rá nem sokkal ezután maga a lengéscsillapító munkahengere.





A mások lengőkar-modulba beleillesztettük a munkahangert, majd a rugó is a helyére került. A lengéscsillapító dugattyúját hordozó lengőkar-elemet összeillesztettük a munkahengerrel, enyhén elfordítva, hogy passzoljon a menetébe, a rugót masszívan összenyomva, majd az egészet rögzítettük 2 darab csavarral.







Jöhetett is a féklemez rögzítése a futóműhöz, majd az egész nyúványt az alvázhoz, konkrétan az előző lapszámban összerakott padlólemezhez rögzítettük. A fékerőszabályozó jobb oldali részét is a helyére pattintottuk, majd a jobb hátsó fékcsövet a futómű alatt elvezetve rácsatlakoztattuk a féklemez megfelelő apró csapjára.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


