AutóAddikt Exkluzív DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés projekt DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 4. lapszám: bal első kerék féktárcsa+féknyereg,...

DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 4. lapszám: bal első kerék féktárcsa+féknyereg, lökhárító felfogatás

A negyedik Wartburg 353-lapszámban a DeAgostini véglegesíti a bal első kerék elkészítését, valamint a hoimlokfal is nagyjából elkészül végleges állapotára. Összeraktuk a legfrissebb alkatrészeket.

Elsőként a féktárcsa védőlemezére erősítettük fel a bal csonkállványt, majd a csavarok alapos meghúzása után következhetett a féknyereg összerakása. Ez utóbbi két fő elemből, valamint magából a fékbetétből állt; rendkívül aprólékos munkával lehetett kivitelezni az összeszerelését. Csak ez majd’ 1 órát tartott, mivel annyira aprók voltak az összetevők, hogy ismét csipeszezni kellett. Természetesen végül sikerült a procedúra ezen része is.

Utána a féktárcsát a kerékagyhoz kellett rögzíteni, ami viszonylag egyszerűnek tűnt, itt arra kellett ügyelni, hogy a szögek megfelelőek legyenek a további illesztések végett. Majd az egész egységbe bele kellett csavarozni a féknyerget, úgy, hogy a tárcsa szabadon foroghasson a továbbiakban. Tényleg pont úgy, mint az eredeti meghanizmus működésénél.

Ezzel is végeztünk, úgyhogy jöhetett a féktárcsa ráillesztése a csonkállványra, majd az egész összeszerelése a kerékkel. Amikor elkészült, az IFA feliratot hordozó porvédő zárósapka is felkerült a helyére, s így a bal első kerék teljes egélszében elkészült.

Végső teendőként pedig a már korábban összeszerelt első lökhárítót kellett a homlokfal alsó részeihez rögzíteni, 2-2 csavarral. Azonban előtte a tartóbakokat is rögzíteni kellett a lükhárító üreges belső kialakításában, és utána kerültek az illesztések a helyükre.

Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt  a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!