Győzni a Le Mans versenyen a lehető legtöbb, pályán töltött idővel lehetséges – ami minimális mennyiségű boxkiállást jelent. A Dunlop fejlesztései az abroncstechnológia és abroncstartósság terén segítettek a csapatoknak a boxban töltött idők csökkentésében azzal, hogy az abroncsok nem szorultak minden egyes tankolás során cserére.
Minden, abroncscserét nem igénylő boxkiállással durván 25 másodpercet nyer egy csapat. A két legelső LMP2 csapat alig több mint 2,5 perc különbséggel végzett, tehát a győzelem elérésének döntő tényezője lehet az, hogy minél többet lehessen menni kiállás nélkül ugyanazzal az abronccsal.
2015-ben két Dunlop LMP2 csapat tudta első ízben elérni azt, hogy 4 tankolásnyi idedig használta ugyanazt az abroncsot a Le Mans versenyben. A vadonatúj, 2016-os abroncs-termékcsalád újabb előrelépést tett lehetővé – 15 Dunlop csapat tudott négy tankolásnyi ideig ugyanazokon az abroncsokon versenyezni, két csapat pedig vállalkozott arra is, hogy eddig példátlan módon öt tankolásnyi ideig használja ugyanazokat az abroncsokat.
7 – Top LMP2 befutó
6 LMP2 gyártó a legjobb 7 között
0,420 – másodperccel gyorsabb körök, mint a 2015-ös leggyorsabb LMP2 kör (Merhi 3’36.259)
8175 versenykör teljesítve Dunlop abroncsokon
140,883 kilométer teljesítve, a gyakorlóköröktől a verseny végéig (87540 mérföld)
252 millió abroncsfordulat egy hét versenyzés alatt
30 élre állás az LMP2 kategóriában – Dunlop abroncsokon
231 körön át a Signatech Alpine LMP2 állt az élen (a verseny 64,7%-án)
7 különböző kategória győzelem Dunlop abroncsokon
15 csapat négy kiállásnyi ideig ugyanazzal az abronccsal
2 csapat nem cserélt abroncsot 5 tankolásnyi ideig
56 kör – a leghosszabb idő egy Dunlop abroncskészleten (763 km, 3 óra 41 perc)





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


