A luxusszegmens első Sports Activity Vehicle modelljének prototípusai az Északi sarkkör közelében, a legforróbb sivatagokban és a végtelenbe nyúló autópályákon bizonyítják az eddigi legnagyobb BMW X modell rendkívüli sokoldalúságát.
A Sports Activity Vehicle járműkategória hamarosan a luxusszegmensbe is megérkezik, a modellpaletta legújabb tagja pedig az idei év végén esedékes világpremier előtt széleskörű tesztmaratonon bizonyítja rátermettségét: az egyszerre változatos és kimerítő tesztprogram állomásai a Föld legextrémebb terepein teszik próbára az új BMW X7 álcázott prototípusait. Az első, Északi sarkkör közelében végzett havas és jeges tesztvezetéseket több ezer kilométeren át tartó terepgyakorlat követte, a dél-afrikai tűző napsütés sivatagi homokjában és kavicsos útjain. A nagyvárosi forgatagok intenzív araszolásai ezután kanyargós országutakra és végtelenbe nyúló autópályákra vezettek, ahol a tesztpilóták dinamikus terhelésnek vetették alá a sorozatgyártás előtti előszériás modelleket. A legextrémebb időjárási körülmények és a legváltozatosabb útviszonyok közepette végzett megpróbáltatások során a luxusszegmens első BMW X modellje még a legszélsőségesebb vezetési szituációkban is tanúságot tett kivételes menettulajdonságairól.
Lebilincselő kisugárzásával, páratlan utasterével, kifinomult hajtáslánc- és futómű-technológiájával, valamint exkluzív felszereltségi lehetőségeivel a BMW X7 a müncheni prémiummárka luxusstílusú vezetési élményének legkorszerűbb értelmezése. A Sports Activity Vehicle járműkategória modelljeire jellemző kiváló terepjáróképesség és lebilincselő közúti menetdinamika kettőse ezúttal egy új szegmensben is bemutatkozik: a legújabb és eddigi legnagyobb BMW X modell 2018 végére tervezett világpremierjekor a bajor prémiumgyártó egy minden korábbinál lenyűgözőbb tanulmányautóval nyitja meg a luxusszegmensben előirányzott modellújítási hullám újabb fejezetét.
Az új BMW X7 prototípusai a BMW spartanburgi gyárában láttak napvilágot. Az egyesült államokbeli Dél-Karolinában működő üzem hosszú évek óta a BMW X modellek elsőszámú fejlesztőközpontja, és mint ilyen, az új BMW X7 sorozatgyártásban kínált példányai is itt készülnek majd. A feltűnő álcázás ellenére az előszériás modellek ügyesen titkolják az újdonság impozáns méreteit és egyszerre letisztult, harmonikus karosszériaarányait.
Az új BMW X7 a luxus, a sokoldalúság és a sportosság egészen egyedülálló egységét váltja valóra. Az utóbbi hónapokban végzett tesztek eredményei egyértelműen azt mutatják, hogy a bajor prémiumgyártó ügyfelei a kifinomult hangulatú utastérben még a legkedvezőtlenebb időjárási körülmények közepette és a legváltozatosabb terepeken is maximális vezetési élményt élhetnek majd át. Az új BMW X7 prototípusai az Északi sarkkörtől mindössze 56 kilométerre délen elterülő Arjeplog környékén, a legforróbb sivatagi klímában és a Spartanburgban modellezett hétköznapi vezetési szituációk közepette is számtalan alkalommal adtak számot luxus minőségükről és sokoldalúságukról.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


